Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: کارکنان دادگستری استان یک روز از حقوق خود را به مبلغ یک میلیارد ریال به سیل زدگان شهر آشخانه کمک کردند.

حجت الاسلام اسدالله جعفری روز جمعه در حاشیه بازدید از سیل زدگان مسکن مهر و شهرک فرهنگیان شهر آشخانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیل دو شب گذشته موجب خسارت به لوزام منزل شهروندان ساکن در مسکن مهر و شهرک فرهنگیان شهر آشخانه شده است که باید با تلاش مسئولان و با تخصیص تسهیلات برای مردم جبران خسارت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از مشکلات بزرگی که در این منطقه وجود دارد نبود کانال انحراف سیلاب است که در گذشته به این موضوع توجه نشده است.
حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: توجه نداشتن مردم در ساخت مسکن در این منطقه و بی دقتی مسئولان وقت و دادن مجوز برای ساخت در مسیری که سیل خیز است این مشکلات را ایجاد کرده است.
شهر آشخانه به عنوان مرکز شهرستان مانه و سملقان در دو روزگذشته به خاطر بارندگی های شدید دچار سیلاب شد و در این راستا مسکن مهر و شهرک فرهنگیان بیشترین خسارات را دیدند.
7183 / 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دادگستري كمك مالي سيلزدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله بخش ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی با رئیس و معاونان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برای چهار پروژه شیلاتی استان که شامل ایجاد شهرک ماهیان زینتی، ایجاد مجتمع های آبزی پروری در حاشیه اهرچای تا قره سو، امکان سنجی ایجاد مجتمع پرورش ماهیان خاویاری حاشیه قزل اوزن و گیوی چای اعتبارات لازم اخذ شده است.

وی طرح های مطالعاتی حوزه شیلات در شهرک سامیان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در خصوص شهرک ماهیان زینتی و پرورش زالو و جلبک کارهای شاخصی انجام شده و با راه اندازی این طرح می توان تولید و پرورش ماهیان زینتی را به ۱۶میلیون قطعه ارتقا داد.

مدیرکل شیلات استان تولید جلبک در حوزه دانش بنیان را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به اینکه کشورمان در این خصوص وارد کننده است با تحقق برنامه مطالعاتی و اجرای آن می توان نه تنها نیاز کشور را تامین کرد بلکه طبق این مطالعات تا ۶۰ تن جلبک از مزارع استان برداشت کرد.

اله بخش خواستار توجه ویژه به بحث آموزش در حوزه شیلات شد و افزود: با توجه به توسعه این صنعت در استان اردبیل آموزش حوزه شیلات هم ضروری به نظر می رسد چرا که لازم است به صورت علمی هم به این حوزه ورود پیدا کنیم.

کد خبر 6098258

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان