Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جورج کلونی که چهارشنبه شب در مراسم رونمایی سریال «تبصره ۲۲» شرکت کرده بود از رسانه‌های استریمینگ به عنوان ابزاری یاد کرد که چشم‌انداز رسانه را تغییر داده‌اند.

در مراسم فرش قرمز این سریال کلونی در پاسخ به سوالی درباره قرارداد دیزنی برای کنترل کامل شبکه هولو که در هفته اخیر انجام شد، گفت: این کمپانی قرار است بزرگ‌ترین کمپانی دنیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خب باید ببینم چه می‌شود. می‌تواند جالب باشد. من باب ایگر مدیرعامل دیزنی را دوست دارم؛ او دوست خوبی است و مطمئنم همه چیز جالب خواهد بود.

با عقد این قرارداد دیزنی در فضای استریمینگ نیز مسیر خودش را خواهد رفت و این پیش از آن است که سرویس استریمینگ دیزنی پلاس از اواخر امسال کار خود را شروع کند.

با این حال کلونی افزود قصد ندارد تا کارش را بر سرویس استریمینگ متمرکز کند. او گفت: کارهای زیاد جالبی وجود دارد. با متروگلدوین مایر قرار داریم؛ بنابراین هنوز با این سیستم کار می‌کنیم. در عین حال می‌دانید که یک عالم داستان‌های خوب وجود دارد که می‌شود به سراغشان رفت و آنها را برای استریم کنندگان ساخت چون خودم فیلم‌های زیادی ساخته‌ام. فیلم‌هایی مثل «شب خوش و موفق باشی» یکی از این فیلم‌هاست و فیلم‌هایی مثل آنکه کوچک هستند و لازم نیست اصلاً در یک استودیوی بزرگ ساخته شوند، واقعاً برای استریم خوب هستند.

وی در عین حال افزود نمایش فیلم از طریق آنلاین به خلاقیت و کشف مخاطبان جدید کمک می‌کند و مخصوصاً داستان‌هایی که کاری به کار ابرقهرمان‌ها ندارند به خوبی می‌توانند در این سرویس ارائه فیلم مخاطبان خود را پیدا کنند.

کلونی که تهیه‌کننده «تبصره ۲۲» بر مبنای رمانی از جوزف هلر که سال ۱۹۶۱ نوشته شد است، دو اپیزود از ۶ اپیزود این سریال را کارگردانی هم کرد و در آن در کنار کریستوفر آبوت، کایل چندلر، تسا فرر و هیو لوری نقش‌آفرینی هم کرد.

این سریال در آمریکا در شبکه هولو، در ایتالیا در شبکه اسکای ایتالیا و در بریتانیا در کانال ۴ روی آنتن می‌رود. کانال پلوس فرانسه هم حق پخش این سریال را خریداری کرده است.

داستان این سریال در ایتالیا و در دوره جنگ جهانی دوم می‌گذرد و داستان بر شخصیت کاپیتان جان یوساریان با بازی کریستوفر آبوت متمرکز است که سرباز نیروی هوایی است که درگیر یک ماده قانونی به نام «کچ ۲۲» یا «تبصره ۲۲» می‌شود.

کلونی با اشاره به داستان فیلم افزود: زمان‌بندی برای اقتباس از داستان طنزی مرتبط با جنگ جهانی دوم کاملاً با امروز منطبق است.

وی با اشاره به اینکه فکر می‌کند امروز دورانی ابزورد و پوچ در تاریخ ماست، افزود: از لحاظ سیاسی در بسیاری از کشورهای مختلف چنین فضایی حاکم است و فکر می‌کنم طنز بی‌نظیر این سریال اکنون برای خیلی‌ها قابل درک است.

این بازیگر گفت: فیلم‌ها به صورت معمول فقط داستان را منتقل نمی‌کنند بلکه به نوعی بازتابی از آنچه ما هستیم، هستند. بنابراین ممکن است در ۱۰ یا ۱۵ سال ما به دو رو برمان نگاه کنیم و فکر کنیم این پوچی زمان نمی‌شناسد.

کد خبر 4619093

منبع: مهر

کلیدواژه: جورج کلونی سریال خارجی طنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی

مدیر کل کتابخانه‌های استان در این مراسم با بیان اینکه یکی از بزرگترین داشته‌های ما رشادت‌ها، خود باوری‌ها واستقلال ملت است که از مردان غیور دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است گفت: در افق جدید در کتابخانه‌های استان سعی بر رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه در ۱۹ ماه گذشته سعی بر آشتی مردم با کتابخانه‌ها داشتیم افزود: درهمین راستا تعداداعضای کتابخانه‌های ما به ۱۶۱ هزار نفر افزایش داشته وبیش از ۱میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب به امانت رفته است.

وی اضافه کرد: ۶۴ برنامه فرهنگی از سنین کودکان تا بزرگسالان در حال اجرا است و در حال تبدیل کتابخانه‌ها به پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم، ما در کنار امانت کتاب در حال تبدیل کتابخانه به مرجع و منبع هستیم وامروز بیش از ۷۰کتابخانه ما بالای ۵۰ سال سن داردکه نیازمند بهسازی است.

گفتنی است کتاب «لبخند آفتابی» به قلم سید رضا علوی به رشته تحریر در آمده که در بردارنده بخشی از خاطرات رسول آفتابی از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی