Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:41:52 GMT

تغییر سیاست باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۸۳۲۷

تغییر سیاست باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان

سیاست باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان استقلال تغییر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، قرارداد چند بازیکن تیم فوتبال استقلال از جمله مهدی رحمتی، سیدحسین حسینی، علی کریمی، وریا غفوری، پاتوسی و … به پایان رسیده و باشگاه استقلال طبق مصوبه هیئت مدیره قصد داشت کار تمدید قراردادها را آغاز کند تا مشکلات چند سال اخیر استقلال دوباره تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر می‌رسد که قرار است سیاست باشگاه استقلال در خصوص مذاکره با بازیکنان تغییر کند، این تصمیم طی جلسات فرهاد مجیدی با مدیران باشگاه گرفته شده و سرمربی موقت استقلال اشاره کرده که برای بستن تیم برای فصل آینده چه او حضور داشته باشد، چه سرمربی خارجی، نباید با هر بازیکنی طبق هر آپشنی قرارداد بسته شود. بازیکنانی که سر موعد برای قرارداد با باشگاه حاضر نشده و به نوعی زمان را می‌گیرند، باید از لیست تیم خارج شوند، چرا که طی سال‌های اخیر این اتفاق بارها برای باشگاه استقلال رخ داده و مدیران باشگاه نیز به دلیل تحت فشار قرار گرفتن از سوی هواداران، بنا به خواسته بازیکنان قراردادها را بسته‌اند. این فصل در نقل و انتقالات، باشگاه استقلال زیر بار هر درخواستی نخواهد رفت.

مجیدی روز گذشته پس از بازی با سپیدرود، به بازیکنان استقلال گفت که قبل از بستن قرارداد با استقلال، باید با هواداران قرارداد ببندند.

 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس استقلال تمدید قرارداد فرهاد مجیدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس

مدافع چپ اسطوره‌ای لوس بلانکوس امروز در باشگاه رئال مادرید حضور یافت تا شاهد تمدید قرارداد پسرش باشد.

طرفداری | مارسلو، اسطوره رئال مادرید امروز برای تمدید قرارداد پسرش به مادرید برگشت.

به گزارش فابریتزیو رومانو، انزو آلوز، پسر مارسلو، مدافع برزیلی اسطوره‌ای رئال مادرید، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. پسر مارسلو که متولد 2009 و 14 سال سن دارد امروز با حضور پدر و خانواده‌اش، قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا رساند. مارسلو هم امروز چهارشنبه برای تمدید قرارداد پسرش به رئال مادرید بازگشته بود.

مشخصات انزو آلوز متولد: 16 سپتامبر 2009 (14 سال) ملیت: برزیلی قد: 175 سانتی‌متر پست: هافبک هجومی و مهاجم پای تخصصی: راست پا

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد