Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@05:03:08 GMT

عالیشاه و تنهایی‌هایش در جشن قهرمانی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۸۶۰۷

عالیشاه و تنهایی‌هایش در جشن قهرمانی پرسپولیس

امید عالیشاه و پرسپولیس همیشه فاصله‌ای با هم دارند. روزی که هافبک پرسپولیس از دانشگاه انصراف داد تا مشمول خدمت سربازی شود و پرسپولیس را در روزهای سخت تنها بگذارد، شاید فکرش را هم نمی‌کرد سال‌های بعد روزهای تنهایی را در این تیم سپری خواهد کرد.

عالیشاه پرسپولیسی‌ها که در این فصل بیش از این که روی زمین چمن باشد، نزدیک برانکو روی نمیکت نشسته بود، امسال حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد؛ از مصدومیت‌هایی که گفته می‌شد به تمارض نزدیک بود تا مصاحبه جنجالی که باعث شد سرمربی پرسپولیس برای مدت کوتاهی او را از تیم کنار بگذارد و حالا هم جدا شدن از بازیکنان در هنگام شادی برای قهرمانی، عالیشاه را به حاشیه جدیدی وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج‌شنبه شب و لحظاتی پس از اهدای جام به پرسپولیسی‌ها، همه بازیکنان پرسپولیس به جایگاهی که نزدیک سکوی اهدای جام بود، رفتند و به خوشحالی کردن پرداختند. هر یک از بازیکنان به نوبت جام قهرمانی را در اختیار می‌گرفت و با ژستی خاص مقابل عکاسان، منتظر می‌شد تا تصویرش را ثبت کنند. در مقابل بازیکنان هم علیرضا بیرانوند پرچم بزرگی از پرسپولیس در دست داشت که با شوق عجیبی آن را می‌گرداند.

این اتفاقات در حالی رخ می‌داد که با چند متر فاصله، امید عالیشاه، مرد تنهای این روزهای پرسپولیس به تنهایی روی سکوی قهرمانی نشسته بود و گاهی از خود عکس سلفی می‌گرفت و گاهی هم اطراف و خوشحالی بازیکنان پرسپولیس را تماشا می‌کرد. البته با توجه به این که او پیش از این هم به خاطر بازی نکردن در ترکیب اصلی، حواشی خاصی برای خود پرسپولیس ایجاد کرده بود، دیدن او در حالتی تنها و دورتر از بازیکنان چندان هم دور از انتظار نبود.

بازیکنی که توانایی‌های فنی خاص خود را دارد، به جای تلاش برای رسیدن به ترکیب اصلی و جلب نظر مثبت برانکو، بارها به شیوه‌های غیرحرفه‌ای اعتراض خود را نشان داد و حالا هم تنها روی سکو می‌نشیند تا نشان دهد فاصله چندانی برای جدایی از تیم قهرمان پایتخت ندارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: امید عالیشاه پرسپولیس جام قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از کسب بردهای متوالی در لیگ برتر و رسیدن به یک قدمی صدر جدول حالا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلومینیوم اراک را رو به روی خود می‌بیند که دو فصل پیش سرخ‌ها را از جام حذفی کنار زده بود.

پرسپولیس در این مسابقه علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت مصدومیت و سعید صادقی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد و با سه غایب مهم به اراک سفر کرده است. مصدومیت عالیشاه باعث ایجاد یک تغییر اجباری در ترکیب برنده اوسمار شده است‌.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس امیررضا رفیعی، گلر جوان سرخ‌ها برای اولین بار در جام حذفی به میدان خواهد رفت و امیدوار به تکرار موفقیت لیگ در جام حذفی است.

*پرسپولیس با چهار مدافع به میدان می‌رود. حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاع و عبدالکریم حسن و دانیال اسماعیلی‌فر مدافعان کناری این تیم هستند.

*خط هافبک پرسپولیس دچار تغییر شده و کنار مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو به عنوان یک هافبک دفاعی با توانایی بازیسازی کار خواهد کرد. کمی جلوتر سروش رفیعی بازی می‌کند.

*مهدی ترابی و اوستون ارونوف وینگرهای تکنیکی و سرعتی پرسپولیس هستند که به خط حمله نیز کمک می‌کنند. در این مسابقه با توجه به غیبت عالیشاه به عنوان مهاجم سایه، پرسپولیس تنها با یک مهاجم که عیسی آل کثیر است بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس:
امیر رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند