Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:07:30 GMT

فرسوده شدن ماشین آلات شهرداری پلدختر در سیل

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۹۰۲۲

فرسوده شدن ماشین آلات شهرداری پلدختر در سیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،صمد چراغی پور شهردار پلدختر اظهار داشت: ماشین آلات شهرداری پلدختر به دلیل کار زیاد ۵۰ تا ۶۰ درصد دچار نقص فنی شده و تعمیر آن‌ها رقم قابل توجهی را می‌طلبد که از توان مالی شهرداری خارج است.

وی افزود: انتظار می‌رود دولت در این زمینه شهرداری را یاری دهد تا بتوان به شکل بهتری خدمات را به مردم ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پلدختر گفت: روز گذشته (جمعه) مردم به صورت خودجوش و سایردستگاه‌ها به همراه شهردار وکارکنان با بکارگیری تمام امکانات جهت تنظیف شهر وارد عمل شدند تا بازدهی و بهره‌وری بهتری در این زمینه در پلدختر انجام شود.

وی با بیان اینکه برای نظافت شهر در زمینه پاکسازی آلودگی‌های ناشی از سیل باید از ظرفیت اجتماعی استفاده کرد افزود: در جریان سفر رئیس بنیاد مسکن کشور به شهر سیل زده پلدختر نقاط مختلف شهر اعم ازتعمیری وبازسازی منازل مسکونی تخریب شده ازسیل موردبازدید قرارگرفت و مشکلات مردم در این زمینه پیگیری شد.

وی افزود: بنیاد مسکن از دستگاه‌هایی بود که از نخستین روز‌های سیل در پلدختر پای کار آمد و بنیاد مسکن استان اصفهان به عنوان استان معین در پلدختر مستقر شد و کار‌هایی در حوزه مسکن انجام داد که خروجی آن مثبت و قابل لمس است.

شهرداری پلدختر تخلیه و لایروبی کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی شهر را از مشکلات جدی و حاد این شهر پس از سیل دانست و گفت: جهت لایروبی کانال منطقه سازمانی‌ها، گلستان و ولاب تقسیم کاری صورت گرفت و شهرداری کار لایروبی کانال گلستان را آغاز کرد.

وی افزود: با همکاری بنیاد مسکن کانال سازمانی‌ها به جز نقطه کوچکی که آب جریان دارد گشوده شد و بخش کشویی کانال گلستان نیز باز شده و تنها بخش بتنی آن مسدود است.

چراغی پور خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مشغول تخلیه گل ولای از دریچه‌های کانال گلستان هستند که کار بسیار سخت و دشواری است و تاکنون کار لایروبی این کانال ۸۰ درصد پیشرفت داشته و پیش پیش بینی می‌شود تا دو سه روز آینده مشکل آن رفع شود.

وی افزود: بابازشدن کانال‌ها آب جداول در داخل آن می‌ریزند و بخشی از مشکلات بهداشتی شهر برطرف می‌شود و شهرداری راحت می‌تواند عملیات پایانی پاک سازی را انجام دهد.

شهردارپلدخترگفت: با توجه به تقاضای همکاری که در راستای لایروبی و پاکسازی شهر پلدختر ازگل ولای ازرییس بنیادمسکن کشورشد بنا شد ماشین آلات این نهاد در اختیار شهرداری پلدختر باشد و در عوض شهرداری نیز در زمینه صدور پروانه و تعمیرات و بازسازی‌ها با بنیاد مسکن همکاری کند.

انتهای پیام/م

ماشین آلات شهرداری پلدختر در سیل فرسوده شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان