Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@00:46:45 GMT

ماجرای اعتیاد بازیکن سابق استقلال روی آنتن تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۹۶۵۸

برنامه گفتگو محور «اختیاریه» درباره موضوعات مختلف با میهمانان متفاوتی گفتگو می‌کند.

این برنامه پیش از این در سه روز پایانی هفته از شبکه پنج پخش می‌شد، اما در شب‌های رمضان و همزمان با لحظات افطار هرشب به روی آنتن می‌رود.

برنامه اختیاریه میزبان مجتبی محرمی بازیکن پرسپولیس بود و شب گذشته نیز میزبان ناصر عباسی بازیکن سابق استقلال تهران و دخترش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرمینا دختر ناصر عباسی گفت: در کودکی نسبت به واژه پدر غریبه بودم و پدرم بیشتر از خانواده دور بود و با دوستانش وقت خودرا سپری می‌کرد.

عباسی گفت:سال ۱۳۷۲ آن زمان هنوز فوتبال بازی می‌کردم، اما متاسفانه همراه با یکی از معروف‌ترین بازیکنان آن زمان با مواد مخدر آشنا و به آن گرفتار آن شدم. در اوج دوران فوتبال گرفتار اعتیاد شدم و خسارت‌های زیادی را تحمل کردم. اما بعد از ۱۴ سال درگیر آن را شکست بدهم و به زندگی عادی بازگردم.

عباسی عنوان کرد: دلایل زیادی دارد که انسان‌ها به سمت اعتیاد می‌روند. شاید خیلی‌ها به اشتباه فکر کنند اعتیاد فقط به سراغ گرفتار‌ها و قشر ضعیف جامعه می‌رود. این باوری اشتباه است. اعتیاد در کمین جامعه و همه اقشار آن نشسته و هر فردی در هر سنی و از هر قشری در خطر گرفتار شدن به آن است. حتی دکتر‌ها هم که ممکن است ماهی یک بار مصرف کنند هم به نوعی معتاد هستند.

بازیکن استقلال توضیح داد: روز‌هایی حتی نزدیکانم هم از بازگشتم به جامعه ناامید شده بودند ومن مدتی با خانواده ام در ارتباط نبودم حتی همسرم اجازه نداد دخترم را ببینم، اما من مسیر را تغییر دادم و امروز همیشه کنار دخترم هستم.

مجتبی محرمی که مدتی درگیر اعتیاد شده بود و امروز پاک شده است، او درباره دخترش گفت: دخترم یک ساله بود که به همراه همسرم به انگلیس رفت و من حدود ۱۹ ساله از دخترم دور هستم.

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: در این مدت چند باری او را دیدم، اما دوری برایم سخت است او تحصیل می‌کند و قرار است به زودی به ایران بیاید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیکن پرسپولیس مجتبی محرمی بازیکن اسبق استقلال اختیاریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین