Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:03:37 GMT

سوء استفاده پزشک سابق آمریکایی از ۱۷۷ دانشجو

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۲۴۸۳

سوء استفاده پزشک سابق آمریکایی از ۱۷۷ دانشجو

پزشک سابق دانشگاه ایالتی اوهایو در آمریکا دست‌کم ۱۷۷ دانشجو را مورد سوء استفاده قرار داده‌ است.

به گزارش ایسنا، تحقیقات انجام گرفته نشان می‌دهد «ریچارد استرائوس» در فاصله سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۸ میلادی ۱۷۷ دانشجو را مورد سوء استفاده قرار داده‌ است. این پزشک که در سال ۲۰۰۵ فوت کرده در سال ۱۹۸۸ و پس از آنکه اتهاماتی در رابطه با تجاوز، به او وارد شد به صورت داوطلبانه بازنشسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه ایالتی اوهایو اعلام کرد: یک مرکز حقوقی برای مدت یک سال تحقیقاتی را در رابطه با این ادعا انجام داد و با دانشجویان و کارمندان سابق دانشگاه مصاحبه داشت و بررسی‌ها نشان داد در این بازه حدودا ۲۰ ساله این پزشک دانشجویان و حتی برخی بیماران خود را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده‌ است.

خبرگزاری یونایتدپرس نوشت: رئیس دانشگاه ایالتی اوهایو با ابراز تاسف از وقوع چنین جرائمی گفت: عدم رسیدگی این مرکز آموزشی به ادعاهای مطرح شده در این‌باره و پیشگیری از تکرار آن غیر قابل پذیرش است.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، پلیس آمریکا در یورش به تحصن ضدصهیونیستی دانشگاه کلمبیای نیویورک در بامداد چهارشنبه به وقت تهران، بیش از یکصد دانشجو را دستگیر کرد.
در دانشگاه‌های دیگر آمریکا از جمله دانشگاه‌های کارولینای شمالی، فلوریدا و نیومکزیکو هم تجمع مسالمت آمیز دانشجویان در حمایت از مردم غزه و در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، با مداخله و خشونت پلیس روبرو و در مجموع به دستگیر ۴۷ دانشجو منجر شد.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در واکنش به سرکوب و خشونت بیش از حد پلیس امریکا نسبت به اعتراضات مسالمت آمیز دانشجویان این کشور، باصدور بیانیه‌ای صمن ابراز نگرانی شدید، از دولت امریکا خواست که در مواجهه با اعتراضات مسالمت آمیز تبعیض آمیز رفتار نکند...

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

دانشجویان

دیگر خبرها

  • هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟