Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛هژبری در این نشست گفت:خداوند برای هدایت قوم بنی اسرائیل بیشترین پیغمبر را فرستاد ولی این قوم بسیار بی معرفت و نا سپاس بوده و هستند و در نهایت حضرت موسی(ع)را تکذیب کردند و خداوند آنها را رها کرد . زمانی رئیس جمهور کشور ما گفته بود اگر تحریمهای ظالمانه آمریکا برداشته شود مسأله آب خوردن مردم هم حل می شود مسأله بحران آب در کشور یک مسأله جدی بود ولی به خواست خداوند اینهمه بارندگی در کشور ایجاد شد و جبران اینهمه خشکسالی شد و در یک چشم به هم زدن پنجاه میلیون متر مکعب آب پشت سدهای ما ذخیره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارشناسان هزینه شیرین کردن یک متر مکعب آب یک دلار است و در نتیجه سود حاصل از این بارندگیها 50 میلیون دلار است در صورتیکه خسارت سیل به کشور سه میلیون دلار بوده که چهل و هفت میلیون دلار سود کرده ایم.
وی افزود:آمریکائیها برای تقویت رژیم جعلی اسرائیل چهار اقدام انجام دادند یکی انتقال پایتخت اسرائیل به قدس، دوم اختصاص بلندیهای جولان به اسرائیل، سوم تروریست نامیدن سپاه و چهارم معامله قرن که بخشی از سرزمینهای اردن و مصر به فلسطینیان داده می شود و در نهایت دو دولت فلسطین و اسرائیل تشکیل می شود که البته گروهای مقاومت این شرط را نپذیرفته اند.
وی در پایان گفت: هر گونه اقدام و یا تعرض نظامی با پاسخی کوبنده همراه خواهد بود.علت اینکه آمریکائیها سپاه را در لیست تروریستی خودشان قرار داده اند به خاطر این است که از سپاه عصبانی هستند و علت این عصانیت این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام معادلات دشمنان را در منطقه بر هم زده است .متأسفانه عده ای از روی جهالت این شبهه را مطرح می کنند که ما نیازی به موشک نداریم و در عصر کنونی عصر گفتگو است در صورتیکه اگر همین موشکها نبود آمریکا در حمله به کشورمان لحظه ای درنگ نمی کرد و همین موشکها نقش بازدارندگی دارد. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • پاسخ کوبنده دبیرکل جنبش "ابتکار ملی فلسطین" به جانبداری مجری بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل (فیلم)
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند