Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@11:56:00 GMT

روایت گاردین از ده شهر زیبای جهان + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۴۷۷۸

روایت گاردین از ده شهر زیبای جهان + تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گاردین در مطلبی به معرفی ۱۰ شهر زیبای جهان پرداخت که نباید سفر به آن‌ها را از دست داد.

جایپور، هند

جایپور از شهر‌های تاریخی هند به شمار می‌رود و در ایالت راجستان قرار دارد. این شهر تاریخی به خاطر وجود ساختمان‌های صورتی رنگ به «شهر صورتی» شهره است. بنا‌های تاریخی مهم و دیدنی در این شهر واقع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاوانا، کوبا

در هاوانا پایتخت کوبا بهترین چشم‌انداز از خانه‌های رنگارنگ و خلیج آبی رنگ آن را می‌توان مشاهده کرد. این شهر از جاذبه‌های توریستی زیادی برخوردار است.

ورونا، ایتالیا

ورونا که در ۸۰ کیلومتری ونیز واقع شده، شهر معماری و هنر در ایتالیا است. قلعه وکیو، سالن آمفی تئاتر روم و کاسا دی جولیتا، محل اقامت ژولیت از چهره‌های تراژدی معروف رومئو و ژولیت شکسپیر، از جمله جاذبه‌های این شهر زیبا هستند.

برگن، نروژ

شهر زیبای برگن دومین شهر بزرگ نروژ است و یکی از مراکز مهم فرهنگی در اروپا به شمار می‌رود.

والپاراسیو، شیلی

شهر بندری والپاراسیو سومین شهر بزرگ شیلی است که به دلیل داشتن قطار‌های کابلی در ارتفاعات و خانه‌های رنگارنگ روی تپه‌ها معروف است.

بیلبائو، اسپانیا

شهر زیبای بیلبائو بزرگترین شهر سرزمین باسک است. وجود موزه هنر‌های معاصر معروفی که در این شهر واقع شده، باعث جذابیت گردشگری این شهر شده است. موزه معروف گوگنهام از جمله موزه‌های مهم این شهر است.

هانوی، ویتنام

هانوی پایتخت کشور ویتنام و مرکز اصلی فرهنگ، تجارت و گردشگری در این کشور است. هانوی به شهر «۱۸ دریاچه» معروف است.

نیویورک، آمریکا

نیویورک از شهر‌های بزرگ آمریکا است. این شهر با ۵۳ آسمانخراش بیشترین تعداد آسمانخراش را در دنیا دارد. ساختمان مراکز مهم دنیا از جمله سازمان ملل در نیویورک واقع است.

کی‌یف، اوکراین

شهر کی‌یف پایتخت و بزرگترین شهر اوکراین است. رودخانه دنیپر با عبور از میان این شهر، به طرز زیبایی آن را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کرده است.

کیپ تاون، آفریقای جنوبی

کیپ تاون از شهر‌های بزرگ آفریقای جنوبی است و از محبوبترین مقاصد گردشگران محسوب می‌شود. این شهر را باید یکی از زیباترین شهر‌های روی کره زمین دانست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گزارش تصویری عکس خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرنگار مهر، فینال مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه میان «ساندرو بازادزه» نفر اول رنکینگ جهانی از گرجستان و «زیاد السیسی» نفر سوم رنکینگ جهانی از مصر برگزار شد. در این دیدار شمشیرباز مصری حریف خود را ۱۵ بر ۱۳ شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

بازادزه و حریف مصری اش هر دو با غلبه بر حریفانی از آمریکا فینالیست جایزه بزرگ گرجستان شدند. «زیاد السیسی» در مرحله نیمه نهایی «فیلیپ دلگویچ» را ۱۵ بر ۱۴ شکست داد. «بازادزده» هم با شکست ۱۵ بر ۱۳ «کالین هیچکاک» فینالیست شد.

«کالین هیچکاک» در مرحله ۸ نفره با غلبه بر «ادهم بحقاط» باعث حذف این بازیکن مصری شد. شمشیربازی مصری در جدول ۱۶ نفره مقابل علی پاکدامن صاحب برتری شده بود.

در جدول رده بندی نهایی شمشیربازان شرکت کننده در جایزه بزرگ سئول، بعد از بازادزده و السیسی، شمشیربازان گرجستانی در جایگاه مشترک سوم قرار گرفتند. در این جدول، علی پاکدامن نهم است، محمد رهبری در جایگاه ۳۴ قرار گرفته است. محمد فتوحی رده ۸۶ را در اختیار گرفت و فرزاد باهر ارسباران هم در جایگاه ۱۰۱ ایستاد.

کد خبر 6097987

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • روایت رسانه عبری از پیامدهای منفی اعتراضات دانشجویی
  • ۱۰ کشور با بهترین غذاها در جهان؛ کدام کشور بهترین کیفیت غذا را دارد؟ (+عکس)
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • جمعی از اساتید ادبیات به تماشای «مست عشق» نشستند/ حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاه‌تر نکنیم
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان