Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@00:57:26 GMT

افشاگری کوریره درباره جدایی آلگری از یووه

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۵۲۲۳

افشاگری کوریره درباره جدایی آلگری از یووه

یکی از نشریات معروف ایتالیا از پشت پرده دلیل پایان همکاری بانوی پیر با سرمربی‌اش پرده برداشت.

به گزارش مشرق، نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا مدعی شده که خروج ماسیملیانو آلگری از یوونتوس به دلیل بروز اختلاف میان او و برخی از اعضای کادر مدیریتی باشگاه صورت می‌گیرد.

روز گذشته (جمعه) اعلام شد که آلگری به دوران ۵ ساله حضورش در یووه که با ۵ قهرمانی متوالی در سری A و مجموعاً ۱۱ جام همراه بود، پایان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش آلگری به خبر جدایی‌اش از بانوی پیر  

طبق ادعای کوریره دلاسرا، پاول ندود نایب رئیس و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس مخالفان اصلی ماندن آلگری در این تیم بودند تا جایی که ندود به آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه گفته در صورتی که قرار باشد آلگری بماند، او خواهد رفت. ظاهراً آنیلی شخصاً تمایل داشته که به همکاری با آلگری ادامه دهد اما زمانی که مجبور شده میان او و نایب رئیسش یکی را انتخاب کند، ترجیح داده که با سرمربی تیم وداع کند.

در همین حال گزارش شده که دلیل هافبک چک‌تبار سابق یوونتوس برای مخالفت با ماندن آلگری، انتظارات جدید سرمربی سابق میلان از مدیران باشگاه برای متحول کردن تیم بوده که به زعم ندود بیش از اندازه زیاد و غیرضروری بوده است. در همین حال حمایت ناکافی هیئت مدیره باشگاه از برنامه‌های آلگری هم روند خروج او از یووه را سرعت بخشیده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس سرمربی ماسیمیلیانو آلگری یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش سرمربی مشهور سال‌های نه جندان دور، با شغلی متفاوت به فوتبال بازگشت. مربی‌ای که پورتو را به قهرمانی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ هدایت کرد، تصمیم گرفت تا وارد بخش مدیریت در فوتبال شود.  

این قبلا یک فرضیه بود، اما اکنون رسمی شده است و ویاش بواش حداقل تا سال ۲۰۲۸ به عنوان رئیس باشگاه پورتو انتخاب شد. مربی سابق چلسی، تاتنهام، زنیت، شانگهای SIPG و المپیک مارسی به دوران ۴۲ ساله پینتو دا کوستا در پورتو در سمت ریاست باشگاه پورتو پایان داد و در انتخابات به عنوان رئیس باشگاه رای آورد.

تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت ۴۸ ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی