Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:06:08 GMT

نخستین واکنش آلگری به خبر جدایی‌اش از یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۹۷۹۶

نخستین واکنش آلگری به خبر جدایی‌اش از یوونتوس

سرمربی یوونتوس به کنار گذاشته شدن از این تیم برای نخستین بار واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از کالچیو میرکاتو، باشگاه یوونتوس تصمیم گرفت که بعد از پنج سال همکاری با آلگری با این مربی با تجربه و سرشناس خداحافظی کند.

باشگاه یووه رسماً اعلام کرد که دوران حضور آلگری در تیم به پایان رسیده و او فصل بعد سرمربی تیم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلگری به جدایی خود از یووه واکنش نشان داد و در نخستین اظهار نظرش، گفت‌: یوونتوس باشگاه بزرگی است و مربی بزرگی را هم انتخاب خواهد کرد. من بعد از پنج سال حضور در یوونتوس از این تیم جدا شدم. زندگی این گونه است. می‌آید و کمی با شما است و بعد از آن می‌رود.

او در ادامه‌ اضافه کرد: بعد از دیدار پایانی به خانه بر می‌گردم و بعد از آن راهی ساحل می‌شوم تا کمی استراحت کنم. این بسیار خوب است که بعد از پنج سال استراحت کنید.

از گزینه‌های زیادی برای جایگزینی آلگری سخن به میان می‌آید اما کالچیو میرکاتو از مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی به عنوان گزینه اصلی جایگزینی آلگری یاد کرد.

آلگری با یوونتوس پنج قهرمانی پیاپی در سری A را به دست آورد و چهار سال هم قهرمانی جام حذفی شد اما با وجود دو بار صعود پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا از قهرمانی در این رقابت بزرگ باز ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا ماسیمیلیانو آلگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی