Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنازالرستان ؛علی یاور عزیزپور با حضور در برنامه زنده رادیویی صفحه ورزشی اتحاد جودوی لرستان با فدراسیون را خواستار شد.

او در این برنامه که  با محوریت حل مشکلات در رشته های مختلف ورزشی پخش زنده شد ، به بررسی هیات جودو استان پرداخت و  ضمن تبریک به آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس فدراسیون جودو ، حضور یک لرستانی در بالاترین عرصه ورزش کشور را پتانسیل خوبی برای لرستان دانست و گفت : امیدواریم اختلاف نظرهایی ک در گذشته  برای این هیات وجود داشته به سمت سرمایه گذاری برروی پیشرفت ورزشکاران هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزپور  وانتصاب چند بانی لرستانی جودوکار در فدراسیون بانوان را نشان توانمندی استان دراین رشته دانست و تصریح کرد: به زودی با برگزاری نشست تخصصی با هیات جودو استان ، بخش بانوان را فعال تر از گذشته می نماییم تا لرستان به جایگاه اصلی خود دراین حوزه دست یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان  همچنین  بر داشتن روحیه همکاری و تعامل بین هیات و فدراسیون تاکید کرد و یادآورشد: لازم است ضمن احترام به سرمایه های جودو این دو درکنار هم از ظرفیت و توانمندی های یکدیگر استفاده کنند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو سرمایه سرمایه گذاری ورزش و جوانان همکاری و تعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با اعضاب ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کارهای مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.

نورالدین الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6086938

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو