Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:01:41 GMT

کارگاه تولید زیرزمینی همبرگر در ارومیه پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۸۵۱۴

کارگاه تولید زیرزمینی همبرگر در ارومیه پلمب شد

ارومیه- ایرنا- رییس مرکز بهداشت ارومیه گفت: کارگاه تولید زیرزمینی همبرگر دست ساز به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی در این شهرستان کشف و پلمب شد.

علی صدقیانی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگاه با هوشیاری بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان ارومیه و با هماهنگی مقام قضایی برای ورود به کارگاه، کشف و مواد غذایی غیر قابل مصرف آن توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این کارگاه مقدار قابل توجهی همبرگر آماده و مواد اولیه غیرمجاز کشف و ضبط شد که مواد اولیه به کارگیری شده در تولید آنها به طور کامل ناسالم بود.
وی بیان کرد: با تدابیر ویژه بازرسان بهداشتی، اماکنی که همبرگر خود را از این مرکز تهیه کرده بودند، نیز شناسایی و این مواد غذایی غیربهداشتی نیز با اقدام فوری پلیس بهداشت از سطح عرضه جمع آوری شد.
رییس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه ادامه داد: تامین سلامت غذایی خط قرمز این مرکز است و بازرسان بهداشت محیط در برخورد با چنین مواردی با جدیت بسیاری عمل می کنند.
صدقیانی همچنین از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را با شماره تلفن های 190 یا 32237001 در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا، سالانه دهها تن مواد غذایی غیربهداشتی و ناسالم از مراکز تولیدی و عرضه در آذربایجان غربی کشف و توقیف می شود.
8137/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت توليد غيربهداشتي اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل صمت استان گفت: هیئت‌های تجاری از کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی و مغولستان درغرفه استان چهارمحال و بختیاری در زمینه صادرات مواد غذایی از جمله ماهی و گوشت و مواد بهداشتی با مسئولان استان دیدار و رایزنی کردند.
فصل الله رحمتی افزود:در این نشست گفتگو و مذاکرات اولیه برایدتحقق راهبرد‌های صادراتی انجام شد.
وی گفت:همچنین اطلاعات همه تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذارانی که به غرفه مراجعه داشتند دامنه فعالیت آنان ثبت شده و به زودی مراودات و تعاملات لازم انجام خواهد شد.
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) با هدف ارائه آخرین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی و فرصت آشنایی و مذاکره تجار و بازرگانان خارجی با شرکت‌های صادراتی ایرانی به مدت پنج روز با حضور ۲هزار مهمان خارجی از ۸۰ کشور و ۱۲گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، فولاد، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان