Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جلسه که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات با حضور رابطین روابط عمومی شهرستان‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در محل سالن جلسات این اداره کل تشکیل یافته بود گفت: راهداری و حمل و نقل از مهمترین زیرساخت‌های توسعه کشور محسوب میشود و علی رغم مشکلات ایجاد شده توسط ایادی کفر هم اکنون ما صف اول خدمت و جابجایی و تامین کالا‌های اساسی مردم قرار داریم و انعکاس این زحمات برای افزایش امید به زندگی در جامعه برعهده روابط عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارسلان شکری افزود: راه و حمل و نقل دو مقوله وابسته به هم هستند که مردم جهت آسایش و رفع نیاز‌ها بطور مستقیم یا غیر مستقیم به این دو مقوله وابسته هستند و در حوزه کاری مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ما در هر دو عرصه شاهد تلاش بزرگمردانی هستیم که بصورت شبانه روزی جهت رفاه مردم میکوشند و مردم باید از این تلاش‌ها و جان فشانی‌ها از طریق اطلاع رسانی دقیق و روابط عمومی آگاه شوند.

شکری گفت: منظور از روابط عمومی فقط گرفتن عکس و نصب بنر همچون گذشته نیست بلکه روابط عمومی به عنوان هنر هشتم مغز متفکر دستگاه‌ها و گوش و چشم سازمان و زیربنای یک بنای پویا و سیستماتیک محسوب می‌شود و روابط عمومی امروز کانالی برای انعکاس و بازتاب خدمات مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و در خط مقدم آن است.

 در پایان این جلسه با اهدای جوایز و لوح یادبود از زحمات رابطین روابط عمومی شهرستان‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تقدیر بعمل آمد.   انتهای پیام/م   مراسم تجلیل از رابطین روابط عمومی شهرستان های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در پاسخ به برخی گلایه‌های فضای مجازی از عدم دسترسی به تعدادی از داروها با اشاره به تک نسخه‌ای یا مسافرتی بودن آنها اعلام کرد: سازمان غذا و دارو صرفاً مکلف به تأمین داروهای موجود در فهرست رسمی کشور است.

بر اساس بند پ ماده ۷۲ قانون برنامه ششم توسعه، تجویز داروی خارج از فهرست دارویی توسط پزشکان ممنوع است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو علت تمایل برخی بیماران برای مصرف داروهای خارجی در حالی که که نمونه داخلی آن با قیمت مناسب‌تر وجود دارد، گفت: این موضوعی فرهنگی است که بخشی از آن به پزشکان هنگام گفت‌وگو با بیماران مرتبط می‌شود که بعضاً بر کیفیت نمونه خارجی تاکید بیشتری دارند و بخشی دیگر به خاطر تصورات غلطی است که در جامعه نسبت به محصول داخلی وجود دارد.

بنابراین گزارش روابط عمومی سازمان غذا و دارو از چهره‌های مطرح فضای مجازی که دلسوزانه ممکن است پیگیر تهیه داروهای خارج از فهرست رسمی باشند که تجویز آنها وجاهت قانونی هم ندارد؛ خواست قبل از جمع آوری اطلاعات کامل و جامع از منابع موثق اطلاع رسانی اشتباه و گمراه کننده نداشته باشند.

کد خبر 6095520 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه