Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:03:24 GMT

هر دستاوردی در زمینه قرآن داریم به برکت خون شهدا است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۹۱۵۷

هر دستاوردی در زمینه قرآن داریم به برکت خون شهدا است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت گفت: هر دستاوردی در زمینه قرآن داریم به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «رضا صادقی» در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان که امروز(شنبه، ۲۸ اردیبهشت) در شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار شد، گفت: طرحی در امامزادگان با عنوان طرح افق برای بررسی آسیب‌های اجتماعی و کمک رسانی به فقرا، مسائل فرهنگی و قرآنی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزاری چهل و دومین مسابقات قرآنی با حضور ۶۰۰ متسابق قرآنی از ۶ تا ۱۸ مهر در اصفهان خاطرنشان کرد: تکریم و تجلیل از امامزادگان، تجلیل از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم است و اداره کل اوقاف و امور خیریه تلاش خود را برای تکریم از امامزادگان همواره مبذول داشته است.

وی با اشاره به حضور ۲۳ هزار نفر در آزمون قرآن و عترت سال گذشته تصریح کرد: نباید در مورد قرآن و عترت کوتاه آمد چرا که اینها نعمات الهی برای ما هستند و برای دفاع از خون شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم، امنیت و دفاع مقدس که برای قرآن و عترت تلاش کردند لازم است در این راستا تلاش کنیم چرا که هر دستاوردی در زمینه قرآن داریم به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام صادقی  با ابراز خرسندی از فعالیت‌های قرآنی اظهار امیدواری کرد فعالیت‌ها در مسیر قرآن و عترت مورد قبول واقع شود چرا که اگر هر دوی قرآن و عترت را با هم داشته باشیم موفق خواهیم شد.

شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان با شعار قرآن، کتاب زندگی از ۲۸ اردیبهشت تا۳ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در پل شهرستان آماده بازدید علاقه مندان است./

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان قرآن قرآن کریم اردبیل خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان سبک زندگی اسلامی شیراز سوره مهر شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود