Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اجرای تمام قوانین مربوط به ایثارگران و مفاد قانونی آن‌ها برای همه دستگاه‌های اجرایی لازم الاجرا است و هرگونه ابلاغ حکم دیوان عدالت اداری در این زمینه هم باید به دستگاه‌ها اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی اضافه کرد: زمانی در سال‌های قبل اعتبارات تمام دستگاه‌های اجرایی در داخل استان‌ها متمرکز بود، اما به تدریج اختیارات از استان‌ها گرفته و به سازمان‌های مرکزی داده شد که به خاطر گرفتاری‌های زیاد نمی‌توانند به همه پاسخ دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شورای برنامه ریزی استان فقط برای ۲۰ درصد اعتبارات می‌تواند تصمیم بگیرد و درخصوص ۸۰ درصد آن با الزامات قانونی از سوی مرکز تصمیم گیری می‌شود.

استاندار در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: باید گروهی از صاحبنظران و نخبگان دانشگاهی برنامه‌ای برای رشد فرهنگ ایثار تدوین و آن را در جامعه نهادینه کنند.

وی اظهار داشت: اینکه امروز به محض گران و کمیاب شدن یک کالا مردم برای خریدن آن صف بکشند ظلم به همنوع و به نوعی ضد ایثار است و به کشور صدمه می‌زند.

استاندار افزود: فرهنگ مساله‌ای عمومی است و باید به گونه‌ای رشد کند که مردم ما بتوانند در برابر هر سختی از جمله گرانی، تحریم، خشکسالی، بی آبی و جنگ مقاومت و ایستادگی کنند.

زاهدی افزود: کشور به قدری با مشکلات متعدد رو به رو است و حتی جلسات ما برای حل مسایل بسیار پیش پا افتاده و قابل حل گرفته می‌شود، اما از کار‌های مهمتری مانند فرهنگسازی غافل مانده ایم.

انتهای پیام/ک

نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران را اعلام وصول کرد.

کد خبر 6092210 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد