Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@15:34:05 GMT

از دو کتاب حوزه گردشگری در ملایر رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۵۰۷۸

از دو کتاب حوزه گردشگری در ملایر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی خاکسار، معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در مراسم رونمایی از دو کتاب حوزه گردشگری با اشاره به ظرفیت حوزه گردشگری کشورمان گفت: هنوز نتوانسته ایم از این حوزه به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات منفی دشمنان در خصوص کشور ما باعث شد تا برخی گردشگران نگاهی متفاوت به کشور ما داشته باشند اضافه کرد: خوشبختانه سال‌های اخیر با برنامه ریزی بهتر توانستیم میزبانی خوب برای گردشگران در کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکسار رشد و توسعه صنعت گردشگری را در اشتغال زایی امری مهم برشمرد و بیان کرد: باید زیر ساخت‌های لازم را برای اشتغال پایدار در این حوزه فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان همدان از ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است ادامه داد: برای ثبت جهانی آثار باستانی این استان باید تلاش شود و همه تلاش ما در حال حاضر برای ثبت جهانی ارگ باستانی نوشیجان است.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان ابراز کرد: ملایر دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری است و باید برای رفع مشکلات و جذب بیشتر گردشگران در این شهرستان تلاش کنیم.

ابراهیم جلیلی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر نیز با اشاره به اینکه این کتاب‌ها با هدف شناسایی بیشتر آثار باستانی و موزه گردشگری به چاپ رسیده گفت: در حال حاضر ۳۴۰ اثر تاریخی، فرهنگی و تفریحی در ملایر وجود دارد که ۲۰۰ اثر به ثبت ملی رسیده است.

وی اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای جذب گردشگران بهره بگیریم.

انتهای پیام/ ش

برای ثبت جهانی آثار باستانی  استان همدان باید تلاش شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و صنایع دستی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد

در این مراسم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی استان همدان فعالیت می‌کنند که امسال ۴ نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده اند.

رسول سلیمی گفت: در استان همدان با تلاش‌های انجام شده به ۶۰ درصد غربالگری پیش از بارداری و تولید نوزادان رسیده ایم که با تلاش ماما‌ها و آگاهی بخشی به جامعه باید به غربالگری کامل برسیم.

او همچنین گفت: با تلاش ماما‌ها و مشاوره آنها به ۷ هزار نفر در یک سال گذشته توانستیم جلوی سقط جنین ۵۴۰ نوزاد را بگیریم و ماما‌ها در آگاهی والدین از فرزندآوری و تکامل نوزاد نقش کلیدی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۳ عنوان کتاب حوزه صنعت نفت رونمایی می‌شود
  • راهیابی یک اثر از ملایر به جمع ۱۲ تئاتر برتر دانش آموزان کشور
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • رونمایی از «شب آبستن» در نمایشگاه کتاب تهران
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی