Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد سيستان و بلوچستان با اشاره به از خود گذشتگي و ايثار خانواده معظم شهدا و ايثارگران گفت: رشادت و ايثارگري شهدا در دوران دفاع مقدس و جنگ تحميلي، نشان از اعتقادات معنوي و درک عميق فرهنگ عاشورا در ميان خانواده‌هاي معظم شهدا است.
به گزارش خبرگزاري آريا، عباس پالاش در ديدار با تعدادي از خانواده هاي معظم شاهد و ايثارگر شهرستان هيرمند از نقش ارزشمند والدين شهدا تجليل کرد و آنان را مايه افتخار و مباهات نظام اسلامي دانست و اظهار داشت: والدين شهدا داراي منزلت ويژه‌اي نزد ملت ايران هستند چرا که آنان با پرورش فرزندان با اخلاص و تلاش بسيار زياد توانستند زمينه افتخار آفريني نظام اسلامي را فراهم آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرکل بنياد سيستان و بلوچستان با اشاره به از خود گذشتگي و ايثار خانواده معظم شهدا و ايثارگران گفت: رشادت و ايثارگري شهدا در دوران دفاع مقدس و جنگ تحميلي، نشان از اعتقادات معنوي و درک عميق فرهنگ عاشورا در ميان خانواده‌هاي معظم شهدا است و اگر اين ايثارگري و ازخود گذشتگي نبود در دنياي پرآشوب امروز، از اين حد از امنيت و آسايش در کشور برخوردار نبوديم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رشادت ايثارگران اعتقادات معنوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی