Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:42:23 GMT

دو مأمور قلابی در غرب تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۳۹۵

دو مأمور قلابی در غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام خبر دستگیری دو مأمور قلابی درباره جزئیات این اخبار اظهار کرد: در پرونده نخست ساعت هفت بعدازظهر ۲۷ اردیبهشت ۹۸ مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان حین گشت‌زنی در خیابان ستارخان به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و به وی دستور ایست دادند، اما این شخص بدون توجه به فرمان ایست پلیس متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در ادامه، تعقیب و گریز مأموران با راکب فرد مذکور آغاز شد و مأموران پس از تعقیب و گریز پنج دقیقه‌ای موفق به زمین‌گیر کردن وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از راکب موتورسیکلت موفق به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری، یک عدد شوکر، دستبند و کارت شناسایی انتظامی قلابی و فاقد هولگرام شدند و متهم به کلانتری انتقال یافت.

موقوفه‌ای افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری مشخص شد وی ۳۱ سال سن دارد و به گفته خودش حدود ۹ سال در ورزش بوکس مشغول فعالیت است، این شخص در اعترافاتش عنوان داشت که در غرب پایتخت، از معتادان اخاذی می‌کرده و پول و اموال آن‌ها را به سرقت می‌برده است.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به ادامه تحقیقات از این متهم، خاطرنشان کرد: متهم این پرونده در اعترافاتش مدعی شده که بیشتر از ساعت هشت شب تا حوالی صبح مشغول اخاذی از معتادان بوده است.

وی با اشاره به دستگیری مأمور قلابی دیگر در شمال پایتخت، گفت: در پرونده دیگری ساعت چهار صبح امروز (۲۸ اردیبهشت ۹۸)، مأموران کلانتری ۱۰۳ گاندی حین گشت‌زنی در خیابان آفریقا با مرد جوانی روبه‌رو شدند که لباس پلیس با درجه ستوان دومی بر تن داشت و با خانم راننده‌ای مشغول صحبت بود.

موقوفه‌ای ادامه داد: مأموران کلانتری گاندی به این ماجرا مشکوک شده و به بررسی موضوع پرداختند که این شخص عنوان کرد از پرنسل کلانتری ۱۰۷ فلسطین است، اما زمانی که مأموران از وی خواستند نام رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین را به زبان بیاورد، طفره رفت و مشخص شد وی نیز مأمور قلابی است.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این اخبار و تشکیل پرونده برای هر دو متهم از شهروندان خواست در مواجه با چنین مواردی، مراتب را با پلیس ۱۱۰ یا سامانه ۱۹۷ درمیان بگذارند تا مأموران به قید فوریت به بررسی موضوع بپردازند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد