Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:32:10 GMT

226 قرارداد سرمایه گذاری در منطقه پیام البرز منعقد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۶۸۳

226 قرارداد سرمایه گذاری در منطقه پیام البرز منعقد شد

کرج - ایرنا - معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز گفت: 226 مورد قرارداد سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی طی 2 سال گذشته در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز صورت گرفته است.

حمید رضا عقاب نشین روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد 76 مورد در حوزه آی. سی . تی و مابقی در حوزه هایی از جمله تجهیزات پزشکی، دارویی، مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تعدادی از این سرمایه گذاری ها در حوزه دانش بنیان است اظهار داشت: 23 هزار میلیارد ریال ارزش سرمایه گذاری این واحد ها است.
عقاب نشین ادامه داد: طی 2 سال گذشته با راه اندازی برخی از این واحدها یک هزار و 92 نفر در منطقه ویژه اقتصادی پیام مشغول به کار شدند که با راه اندازی آنها به صورت کامل این میزان به 6 هزار شغل مستقیم می رسد.
وی ادامه داد: تحریم ها منجر شده تا روند اجرایی شدن این پروژه ها با کمی تاخیر مواجه شود در غیر اینصورت تاکنون بخش زیادی از آنها به صورت کامل به بهره برداری رسیده بودند.
معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز با اشاره به اینکه استقرار صنایع در حوزه آی. سی. تی و مراکز تولیدی با فناوری بالا از مهمترین اولویت های منطقه است خاطر نشان کرد: در سال رونق تولید به دنبال این هستیم که با گسترش زیر ساخت ها در منطقه ویژه، بتوانیم سرمایه گذاران بسیاری به خصوص در بخش آی.سی . تی و آی .تی را جذب کنیم.
عقاب نشین گفت: در کنار ایجاد این زیر ساخت ها، هدف مهم تر ما ایجاد اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز با هدف توسعه هر چه بیشتر استان و کشور است.
وی ادامه داد: همچنین به همین منظور در حال عقد تفاهم نامه هایی با پارک های علم و فناوری، گمرک و مراکز علمی هستیم تا با استفاده از نظرات کارشناسان در این بخش ها علاوه بر هم افزایی بیشتر بتوان راهکارهای بیشتری برای جذب سرمایه گذاران و توسعه منطقه پیدا کرد.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد منطقه پيام آي سي تي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از مدتی قبل با مدیر برنامه‌های او آغاز شده و گفته می‌شود که توافق اولیه هم در این زمینه انجام شده است.

ژاوی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و پیش از این بارها در گفتگو با مدیران این باشگاه تاکید کرده بود که قرارداد او برای فصل آینده باید تمدید شود و این ستاره بارسا به حضورش در ترکیب این تیم ادامه دهد تا بتوانند از تجربه او در زمین و در رختکن استفاده کنند.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیر برنامه روبرتو از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته است که قرارداد او را دو ساله تمدید کنند، این در حالی است که پیشنهاد ارائه شده از سوی مدیران بارسا به این بازیکن یک ساله است.

تلاش مدیر برنامه کاپیتان بارسا برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه همچنان ادامه دارد اما بعید به نظر می‌رسد که آنها این درخواست را با توجه به سن این بازیکن بپذیرند و احتمالا قرارداد او تا تابستان سال آینده تمدید خواهد شد تو در آن زمان بار دیگر درباره آینده او تصمیم گیری شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری