Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@17:20:14 GMT

پنج واحد توليدي راکد شهرستان نير فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۰۵۹

پنج واحد توليدي راکد شهرستان نير فعال شد

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - فرماندار نير گفت: پنج واحد دامپروري و مرغداري راکد اين شهرستان فعال شده و به چرخه کار و توليد بازگشتند.

به گزارش ايرنا ، ابراهيم امامي روز يکشنبه در بازديد از واحدهاي فعال توليدي نير افزود: اين واحدهاي توليدي به دليل کاهش نقدينگي و سرمايه در گردش، بالا بودن قيمت نهاده هاي توليد، نامناسب بودن نرخ عرضه محصولات توليدي و پرداخت نشدن تسهيلات با بازپرداخت کم نيمه فعال و راکد شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: برخي از اين طرح ها با سرمايه گذاري بخش خصوصي به مبلغ 35 ميليارد ريال فعال شدند و برخي ديگر نيز با ارائه تسهيلات به ارزش هفت ميليارد ريال دوباره راه اندازي شدند.
فرماندار نير تشريح کرد: با راه اندازي اين طرح ها براي 13 نفر اشتغال زايي شد.
وي تقويت بخش کشاورزي به دليل تامين و امنيت غذايي را مهم دانست و افزود: شهرستان نير از گذشته هاي دور همواره از ظرفيت هاي بالايي در حوزه کشاورزي برخوردار بوده و بايد براي گسترش ظرفيت هاي حوزه صنايع تبديلي و نيز بهره گيري از قابليت هاي بخش دامپروري بيش از پيش تلاش شود.
شهرستان نير در 30 کيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.
7116/6018
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدیان پیش از ظهر سه شنبه در حالی که توسط امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی همراهی می‌شد، از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی «دهک» ملارد بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل‌های دارویی و ورزشی بودند، را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیران عامل واحدهای تولیدی توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیش رو ارائه دادند.

در ادامه این بازدیدها و در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا در قالب مصوبه‌ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

کد خبر 6099230

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد