Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@00:43:38 GMT

غیرتمندی عشایر در دفاع از ایران اسلامی نمونه است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۱۱۷

غیرتمندی عشایر در دفاع از ایران اسلامی نمونه است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: غیرتمندی عشایر در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی کم نظیر و شایسته سپاس و قدردانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام امروز (29 اردیبهشت) در جمع عشایر استان که در محل دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: عشایر نمود عینی انسان های پاک و سالم هستند و بی شک در دل مردم ایران جای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، برخورداری از نشاط و امید را از ویژگی های سبک زندگی عشایر دانست و افزود: عشایر از نشاط خوبی برخوردارند چرا با طبیعت در ارتباط هستند.

 

حجت الاسلام نکونام، نشاط و امید را لازمه زندگی دانست و تصریح کرد: رفتن در دل طبیعت در انسان امید و نشاط ایجاد می کند و عشایر از آنجا که در طبیعت زندگی می کنند زندگی سرشار از امید و پویایی دارند.

 

امام جمعه شهرکرد، سبک زندگی سالم را از دیگر ویژگی های عشایر برشمرد و گفت: عشایر به دور از تشریفات و دارای سبک زندگی غیرسالم هستید و از هرگونه سبک زندگی اشرافی گری فاصله دارند.

 

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: عشایر تا آخرین مقطع عمر خود، کار و تولید می کنند و از تن پروری و تنبلی دوری می کنند.

 

وی، غیرتمند بودن را از دیگر ویژگی های عشایر دانست و گفت: غیرت ناموسی، غیرت ملی، غیرت دینی و غیرت در اجرای آداب و رسوم و سبک زندگی محلی از شاخص های غیرتمند بودن عشایر است.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر رفع چالش ها و مشکلات عشایر استان، تصریح کرد: مسئولان در بهبود تردد عشایر و در اختیار قرار دادن وسایل زندگی به این قشر مولد کشور تلاش کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان قرآن کریم اردبیل قرآن خراسان جنوبي ماه مبارک رمضان مسجد سوره مهر سبک زندگی اسلامی سبک زندگی عشایر عشایر ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریم‌ خود از سوی ایران، ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما درباره نقش ایران در منطقه غرب آسیا را تکرار کرد.

به گزارش مشرق، گرنت شپس جمعه شب با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیر سابق)، ادعا کرد: ایران مسئول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی گروه‌های نیابتی (شامل) حماس، حزب الله، حوثی‌ها، شبه نظامیان مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است.

وی در تداوم جوسازی‌های رسانه‌ای، مدعی شد: اگر ایران فکر می‌کند که تحریم‌های اخیر کسی را مرعوب می‌کند، کاملا در اشتباه است.

دولت انگلیس دو هفته پیش در تداوم حمایت تمام‌قد از رژیم صهیونیستی، وزیر دفاع و شماری از مستشاران نظامی ایران را تحریم کرد. وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در چارچوب اجرای قانون «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» تعدادی از نهادها و اشخاص انگلیس از جمله وزیر دفاع این کشور را تحریم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه کشورمان آمده است: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدام رژیم انگلیس در حمایت و تسهیل اقدامات مخرب اشخاص و نهادهای مذکور شامل حمایت و تسهیل ارتکاب اعمال تروریستیِ رژیم صهیونیستی که نقض تعهدات بین المللی رژیم انگلیس در مقابله با تروریسم به شمار می‌رود، اعلام می‌کند که اقدام رژیم انگلیس، نقض آشکار اصول اساسی حقوق بین الملل مندرج در منشور ملل متحد است.

این بیانیه می‌افزاید: تمامی نهادهای جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را که شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حساب‌های بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.

وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود. جمهوری اسلامی ایران ضمن اعمال این تحریم‌ها، رژیم انگلیس را در قبال حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر، مسئول و پاسخگو می‌داند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران