Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا دادستان به عنوان مدعی العموم به حادثه برخورد پورشه با پراید در اصفهان ورود کرده یا خیر گفت: بله، این حادثه گزارش شده و فعلا در مراحل تحقیقات مقدماتی است.

علی اصفهانی امروز در گفت‌وگو با فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا دادستان به عنوان مدعی العموم به حادثه برخورد پورشه با پراید در خیابان کارگر اصفهان ورود کرده یا خیر اظهار کرد: بله، این حادثه گزارش شده و فعلا در حال مراحل تحقیقات مقدماتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان اصفهان در پاسخ به سؤالی پیرامون جزئیاتی از حادثه تاکید کرد: حادثه‌ای رخ داده، عمدی یا غیرعمدی، فعلا تحقیقات تکمیل نشده است و هنوز نمی‌توان در مورد جزئیات آن صحبت کرد.

به گزارش فارس، بامداد روز پنجشنبه 26 اردیبهشت سال جاری تصادف یک دستگاه پورشه با پراید در خیابان کارگر منجر به مرگ راننده پراید شد، کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده پورشه اعلام کردند، انتشار تصاویری از این حادثه و اظهارات مالکان خودرو در صحنه تصادف در شبکه‌های اجتماعی حواشی زیادی را به دنبال داشته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تصادف پورشه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: امروز در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات برده‌رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز