Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وصول چند فقره شکوائیه مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شهروندان، شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس فتا شهرستان خدابنده قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی تراکنش‌های بانکی باند فیشینگ در شهر قیدار شناسایی و برابر تحقیقات و بررسی‌های بیشتر طی ۴ عملیات پلیسی دیگر باند‌های فیشینگ، پولشویی، خروج ارز و تبلیغات غیراخلاقی در استان‌های همجوار شناسایی برابر هماهنگی قضائی ۱۷ نفر دستگیر و به پلیس فتا خدابنده انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جهانبخش ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از محل باند‌های دستگیر شده ۴۵ دستگاه تلفن همراه، ۶ دستگاه رایانه، ۳۰ قطعه سیم کارت بی نام نشان، ۴۵ عدد کارت بانکی، ۱۵۰ گرم طلا و ۱۸۰ میلیون ریال پول نقد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در خاتمه با اشاره به اینکه مالباختگان در این پرونده از سراسر کشور هستند اظهار داشت: در این پرونده بیش از ۳ هزار کارت بانکی مورد فیشنگ واقع شده و حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برداشت‌های غیر مجاز انجام شده است که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام /ک 

انهدام باند فیشینگ در زنجان 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد : کارشناسان پلیس فتا استان البرز با به کارگیری روش های نوین بررسی جرائم رایانه ای و به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

نادربیگی گفت: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آن ها اقدام به ارسال پیامک های جعلی ابلاغیه قضایی می کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

وی افزود: ارزش کلاهبرداری این متهم توسط کارشناسان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج