Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@10:17:05 GMT

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۶۳۸

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز

خبرگزاري آريا - قيمت سکه تمام‌بهار آزادي در بازار تهران امروز به 4ميليون و 886هزار تومان و قيمت طلاي 18عيار هم 444هزار و 200تومان ارزش‌گذاري شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، امروز در بازار آزاد قيمت سکه تمام‌بهار آزادي طرح جديد با کاهش نسبت به آخرين قيمت‌هاي روزکاري قبل در قيمت 4 ميليون و 886 هزار تومان و سکه بهار آزادي طرح قديم 4 ميليون و 770 هزار تومان معامله مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازار آزاد هر قطعه نيم سکه بهار آزادي2 ميليون و 698 هزار تومان، ربع سکه يک ميليون و 698 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمي يک ميليون و 9 هزار تومان فروخته مي‌شود.
قيمت طلاي 18عيار هم 444 هزار و 200 تومان ارزش‌گذاري شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهاي جهاني با قيمت 1277.8 دلار معامله مي‌شود.
صرافي‌هاي بانک‌ها هم‌اکنون قيمت دلار را براي فروش به مردم، با افزايش 100 توماني نسبت به روز قبل، 14 هزار و 650 تومان اعلام کرده‌اند. اين صرافي‌ها دلار را از مردم با قيمت 14 هزار و 550 تومان خريداري مي‌کنند.
به گزارش تسنيم، برهمين‌اساس طي روز جاري قيمت فروش يورو در صرافي‌هاي بانک‌ها، 16 هزار و 600 تومان اعلام شده است؛ قيمت خريد يورو نيز در اين صرافي‌ها 16 هزار و 500 تومان است. قيمت خريد و فروش يورو نسبت به اخرين روز کاري قبل 100 تومان افزايش يافته است.
سکه تمام‌بهار آزادي 4 ميليون و 886 هزار تومان سکه‌بهارآزادي طرح قديم 4 ميليون و 770 هزار تومان نيم‌سکه بهارآزادي 2 ميليون و 698 هزار تومان ربع‌سکه يک ميليون و 698 هزار تومان سکه‌گرمي يک ميليون و 9 هزار تومان قيمت هر‌گرم طلاي 18‌عيار 444 هزار و 200 تومان قيمت هرگرم‌طلاي 24عيار 592 هزار و 200 تومان قيمت هر‌مثقال‌ طلا يک ميليون و 927 هزار تومان قيمت‌اونس‌طلا 1277.8 دلار قيمت دلار 14 هزار و 650 تومان قيمت يورو 16 هزار و 600 تومان قيمت درهم 3 هزار و 973 تومان قيمت پوند انگليس 18 هزار و 564 تومان
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند

به گزارش صدای ایران از تسنیم،سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله م‌شود.

فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا افزایش یافت
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳