Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-05@21:27:59 GMT

پروین: ویلموتس می تواند به فوتبال ایران کمک کند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۰۴۵

خرداد؛ سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: مارک ویلموتس مربی بسیار خوبی است که که در تیم ملی بلژیک تاثیر زیادی داشت و می تواند باعث تحول فوتبال ایران شود.
«علی پروین» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: اگرچه پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شانسی ندارد و از این رقابت ها کنار رفته است اما باید در بازی با السد قطر با تمام قدرت به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرسپولیس باید به بهترین شکل ممکن لیگ قهرمانان آسیا را به پایان رسانده و تلاش کند با پیروزی برابر حریف قطری خود ثابت کند شایسته رفتن به مرحله بعدی این رقابت ها بود و با بدشانسی از مهم ترین و معتبرترین تورنمت باشگاهی قاره کهن کنار رفت.سرمربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر افتخاری دیگر بود که به کارنامه این تیم اضافه شد و بار دیگر به مدیران، مربیان، بازیکنان و هواداران پرسپولیس تبریک می گویم.پروین تصریح کرد: برانکو برای پرسپولیس در نقش سرمربی زحمات زیادی کشید و همواره تدابیر فنی این مربی را تحسین کرده ام و امیدوارم بازهم جام های دیگری را برای این تیم به ارمغان آورد.پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به طور حتم با تقویت پرسپولیس در فصل آینده باز هم یکی از مدعیان لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود و می توانیم به افتخارات بزرگی در این رقابت ها برسیم.وی در پایان درباره حضور مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: او مربی خوبی است که که در تیم ملی بلژیک تاثیر گذاری زیادی داشت. او می تواند به فوتبال ایران کمک کند و امیدوارم بتواند برای کشورم افتخارات زیادی را به دست آورد. برچسب ها: پروین ، ویلموتس ، فوتبال ، علی پروین

منبع: خرداد

کلیدواژه: پروین ویلموتس فوتبال علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است