Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: آرمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران که برخاسته از تعالیم اسلام است، با وجود انبوه تبلیغات غربی، به سرعت جای خود را در میان ملتهای مسلمان و حتی غیرمسلمان، باز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در گردهمایی هیئت مذهبی و مداحان  در خصوص رویارویی با دنیای استکبار گفت: وقتی اسلام هرگونه ظلم و ستم به دیگران را برنمی‌تابد، قطعاً استکبار را نیز محکوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا استکبار به معنی ظلم و عدم پذیرش حق به دلیل برتری خواهی و خودبزرگ‌بینی است.

کریمی افزود: انقلاب اسلامی ایران، بر پایه چنین تفکری به مقابله با ستمگران و مستکبران پرداخته و به همین دلیل، مورد خشم و غضب آن‌ها قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، سعادت، استقلال، آزادی و حکومت حق و عدل را حق همه مردم جهان دانسته و در عین خودداری کامل از هرگونه دخالت در امور داخلی ملت‌های دیگر، از مبارزه حق طلبانه مستضعفین در برابر مستکبرین در هر نقطه از جهان حمایت می‌کند.

فرمانده سپاه روح ا... استان مرکزی بیان کرد: امروزه روشن‌ترین مصداق استکبار، دولت سلطه‌جو و استعمارگر آمریکا است.

نفوذ آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی در بین ملت‌ها

وی ادامه داد: آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران که برخاسته از تعالیم اسلام است، باوجود انبوه تبلیغات غربی، به‌سرعت جای خود را در میان ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان، باز کرد و روشنگری‌های امام خمینی (ره) و سپس جانشین صالح ایشان، آیت‌الله خامنه‌ای ، باعث شد تا آن‌ها برای مقابله با استکبار آمریکا، روحیه و انگیزه پیدا کنند.

کریمی با اشاره به این‌که توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی در همه حوزه‌ها باید اولویت‌ باشد اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی همه ظرفیت‌های خود را برای تولید آسیب در بخش فرهنگی و اجتماعی به کار گرفته‌اند و نیاز به هوشیاری بیشتری از سوی مسئولین و جامعه احساس می‌شود.

مدیریت آسیب‌های جنگ نرم با تقویت مسائل فرهنگی

وی اضافه کرد: مباحث فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین نکات موردتوجه دشمنان بوده و با راه انداختن جنگ نرم درصدد ایجاد آسیب‌های جبران‌ناپذیری در جامعه هستند لذا با تقویت مسائل فرهنگی و اجتماعی می‌توانیم این مقوله را به‌خوبی مدیریت کنیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: سیاست دشمن و فرهنگ غربی در این زمینه سرگرم کردن جوانان با موارد گمراه‌کننده است تا به این طریق جوانان را از اصل هدف عاشورا و ظلم‌ستیزی دور و به حاشیه نزدیک کند اما به لطف خدا همیشه و همه‌جا شاهد به خاک مالیده شدن چهره استکبار هستیم.

امنیت و اقتدار مهم‌ترین دستاورد انقلاب

کریمی با اشاره به این‌که امنیت ملی و اقتدار بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین دستاورد انقلاب است تصریح کرد: اگر امنیت نبود پیشرفت در حوزه‌های نظامی، بهداشت و غیره نبود و این دستاورد محصول تلاش نیروهای مسلح است. محور تمام توطئه دشمنان، جنگ تحمیلی، کودتاها و هم‌چنین فتنه‌های سال‌های اخیر ایجاد ناامنی در داخل کشور بوده است، اما نیروهای مسلح همواره حافظ امنیت بوده و اجازه ندادند که امنیت ایران به خطر بیفتد.

ولایت عامل پیشرفت و عدالت در کشور

وی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به این‌که دشمن می‌خواهد با فشار به کشور در ابعاد مختلف، مانع پیشرفت این میهن اسلامی شود  بیان کرد:  بی‌شک در شرایط فعلی کشور که به اذعان دوست و دشمن، وجود ولایت یکی از عوامل اصلی و بسیار مهم در مسیر پیشرفت و عدالت در جمهوری اسلامی است و سکان‌داری ولی‌فقیه در برهه‌های زمانی مختلف، کشتی انقلاب را از میان توفان‌های سهمگین به‌سلامت عبور داده است، افراد دلسوز و انقلابی نیز اگر در ادعای خود برای تسریع در جریان پیشرفت و عدالت صادق هستند، تکلیف است که از ولی امر اطاعت و در حرف و عمل ولایت‌پذیری خود را اثبات کنند.

حفظ جوانان از توطئه دشمنان با آشنایی آن‌ها باارزش‌های دفاع مقدس

فرمانده سپاه روح ا... در خصوص این‌که باید نسل جوان را با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کرد گفت: مکتب اسلام، مکتب ادب و دوری از وحشی‌گری است و باید بر اساس اصول مکتب اسلام زندگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید جوانان را باارزش‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس آشنا کنیم  و در راه بصیرت افزایی آنان گامی مؤثر برداریم تا کشور و نسل جوان از گزند توطئه‌های دشمن در امان بماند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند