Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در توضیح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها و امروز داخلی کشور اظهار کرد: نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌ها در جلسه امروز کمیسیون شوراها بررسی شد. کمیسیون در این بررسی مقرر کرد از این به بعد در مکان‌های خاصی که از قبل شورای تامین شهرستان‌ها مشخص می‌کنند، دیگر نیازی به اخذ مجوز برای تجمعات نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: برای مواقعی که افراد در آن مکان‌های خاص نمی‌خواهند حضور پیدا کنند، تجمع‌کنندگان مکلف هستند یک هفته قبل از برگزاری تجمع از طریق شورای تامین و فرمانداری مجوز بگیرند و فرمانداری هم مکلف است به آن‌ها مجوز دهد.

این عضو کمیسیون شوراها خاطرنشان کرد: فرمانداری مکلف است مجوز را صادر کند مگر اینکه مخل مبانی شرع و نظم عمومی باشد یا اینکه به صورت مسلحانه باشد. در صورتی که راهپیمایی در راستای این دو شرط باشد؛ مجوز صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد: فرمانداری‌هایی هم که مجوز را صادر نکنند به انفصال سه ماه تا یک ماه محکوم می‌شوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کمیسیون شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم

به گزارش جماران؛ خبرگزاری فارس نوشت: امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفت‌وگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیرها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

حجم ویدیو: 1.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد