Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@16:05:08 GMT

تسریع در عملیات راهداری ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۹۹۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، صادق حبیب زاده در جلسه بررسی نواقصات جاده ای به منظور اجرای هرچه بهتر طرح راهداری، اظهار کرد: به منظور کاهش تصادفات احتمالی و افزایش ضریب ایمنی تردد، عملیات ویژه راهداری با سرعت هر چه بیشتر توسط این اداره در حال انجام است.

وی به عملیات نصب، اصلاح مرمت، ساماندهی تابلو و علائم در محورهای اصلی فرعی و روستائی اشاره کرد و افزود: 307 عدد چراغ چشمک زن در نقاط حادثه خیز مرمت و بازبینی و همچنین 3 مورد چراغ چشمک زن نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری ‌‌حمل و نقل جاده ای ارومیه، ایمن سازی محورهای آسیب دیده از سیل و نقاط وقوع تصادف را از برنامه های اجرا شده عنوان کرد و افزود: 28 عدد تابلوی هشدار دهنده و اطلاعاتی در نقاط آسیب دیده از سیل  نصب شده و 95 شاخه گاردریل  در نقاط وقوع تصادف اصلاح و مرمت شد.

این مقام مسئول از آغاز عملیات اجرایی چاله پرکنی در قالب طرح ویژه خبر داد و خاطرنشان کرد: طی این عملیات در اردیبهشت ماه سال جاری قریب بر 70 تن آسفالت در محورهای ارومیه – سرو ،ارومیه - مهاباد، ارومیه - اشنویه ،بند - راژان و محورهای روستایی از جمله نظرآباد، شاهین آباد، قشلاق خنجر، ترکمان، غریب کندی، آباجالو و گوگ تپه مورد استفاده قرار گرفت و مابقی محورها نیز در دستور کار این اداره قرار دارد.

حبیب زاده پاکسازی، بازگشایی و مرمت جاده ها بر اثر رانش، بازگشایی کانال های مسدود شده آب در محورهای روستایی، عملیات تسطیح و رگلاژ و هم چنین لایروبی پل ها  را گوشه ای از عملیات انجام گرفته راهداران طی ماه اخیر برشمرد.

وی در ادامه این نشست از تعیین اکیپ های کارشناسی فنی مختص هر محور جهت نظارت و بررسی نواقصات جاده ای در راستای ایمن سازی محورها و بالا بردن سطح استاندارد مطابق با شاخص های کشوری خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه در پایان جلسه با اشاره به ضرورت نگهداری راه ها مخصوصا در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، تصریح کرد: سال جاری رویکرد اصلی بر انجام پروژه های نیمه تمام و اجرای طرح هایی که از محل شاخص های توسعه اقتصادی پیشنهاد شده در بخش های مختلف است که محرک توسعه و اصلاح در بافت های کم برخوردار محسوب می شود.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، بهرام اسدی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده برای بهره‌مندی مردم روستا‌های استان از راه آسفالته، تا کنون ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار شده‌اند.

وی افزود: در زمان حاضر تنها ۷ روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان راه آسفالته ندارند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل ساخت و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه بوده است.

وی گفت: در زمان حاضر ۳۹ طرح راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر فعال است.

دیگر خبرها

  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند