Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@22:54:23 GMT

بارسلونا رسما قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۸۲۵

‍‍‍‍‍‍

فصل 2019 لیگای اسپانیا با توقف بارسلونا به پایان رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در آخرین بازی هفته سی و هشتم و پایانی این مسابقات، بارسلونا قهرمان زودهنگام فصل در زمین ایبار با تساوی 2 - 2 متوقف شد و رقابت های این فصل لیگا را با کسب 87  امتیاز به پایان رساند. در این بازی، لیونل مسی در دقایق 13 و 32 برای بارسا گلزنی کرد و مارک کوکوریا و پابلو د  بلاسیس دو گل ایبار را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیگر بازی، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی اش سانتیاگو برنابئو  با 2 گل نتیجه را به بتیس واگذار کرد. لورن مورون و خسه رودریگس برای بتیس در این بازی گل زدند، رئال با وجود این شکست ۶۸  امتیازی شد و با ایستادن در رده سوم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.  

ایتالیا
در ادامه هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا، دیشب ناپولی 4 - 1  اینتر را با شکست بدرقه کرد. در این بازی فابیان رویز دو بار، دریس مرتِنز و پیوتر زیلِنسکی برای ناپولی گلزنی کردند و تک گل اینتر را مائورو ایکاردی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. با این باخت، کار اینتر برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا دشوار شد.
یوونتوس قهرمان زودهنگام این فصل در آلیانز تورین مقابل آتالانتا به تساوی 1 - 1 رضایت داد. مانژوکیچ برای یووه و ایلیچ برای آتالانتا در این بازی گل زدند، آتالانتا با این تساوی 66 امتیازی شد و بدلیل تفاضل گل بهتر، جای اینتر را در رده سوم جدول، گرفت.

در دیگر بازی ها، میلان در سن سیرو مقابل فروزینونه سقوط کرده به برتری آسان 2 - 0 دست یافت و با کسب 65  امتیاز و ایستادن در رده چهارم جدول، به کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا امیدوارتر شد.کیه وو مقابل سامپدوریا به تساوی بدون گل رضایت داد، امپولی 4 - 1 تورینو را شکست داد و پارما با یک گل فیورنتینا را از پیش رو برداشت. در آخرین بازی این هفته امشب لاتسیو میزبان بولونیاست. دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال باشگاهی اسپانیا ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)