Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:01:20 GMT

رونق پرورش بوقلمون در گیلان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۸۹۵

رونق پرورش بوقلمون در گیلان

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میر حجت علی اکبر نژاد معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: گوشت بوقلمون حاوی هردو گوشت سفید و قرمز (۶۰ درصد گوشت سفید و ۴۰ درصد گوشت قرمز) جایگزین مناسبی برای مرغ مصرفی خانوار است.

وی بااشاره به رونق پرورش بوقلمون دراستان  ،افزود:گوشت بوقلمون همچنین با داشتن پروتئین، ویتامین و املاح بالا و نیز کلسترول پایین بهترین گزینه است تا در سبد خانوار مردم گیلان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: با توجه به اینکه هر سال مصرف گوشت در ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد، امسال گوشت بوقلمون به کمک گوشت مرغ که غذای بسیار سالمی است وارد بازار شده است.

میر حجت علی اکبر نژاد با بیان اینکه ،در استان ۹ واحد پرورش بوقلمون فعال است، افزود: از این واحد‌های تولید پرورش بوقلمون در سال ۱۳۹۷ حدود ۷۵۰ تن گوشت تولید شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرستان‌های رشت، رودبار و لاهیجان بیشترین فعالیت پرورش بوقلمون را در استان دارند.

 

انتهای پیام / ق 

 

پرورش بوقلمون در گیلان رونق یافته است 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، عشایر ساکن در منطقه کندزرد ترشاب از توابع بخش مرکزی خاش در جوار تفتان برای رونق فعالیت‌های گردشگری، دامی و کشاورزی نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.
منطقه ترشاب بخش مرکزی خاش در جوار آتشفشان نیمه فعال تفتان یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری این شهرستان بوده که با دارابودن ظرفیت کندزرد و آبشار تنگ وجگ و مسیر دسترسی به قله می‌تواند مورد حمایت و توجه ویژه دولت و سرمایه گذاران بخش خصوصی باشد.
بازگشایی و آسفالت راه دسترسی به آبشار تنگ وجگ و احداث آلاچیق و مکان‌های استراحت ویژه گردشگران و مسافران به رونق این صنعت در منطقه ترشاب و کندزرد کمک می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • شترداری رسته مزیت دار دامداری سازگار با اقلیم کشور
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار