Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@03:49:39 GMT

روحانی فردا به ماکو می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۵۰۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذبایجان‌غربی گفت: روحانی ظهر فردا وارد ماکو می‌شود و علاوه بر افتتاح پروژه‌های مربوط به وزارت نیرو، در جلسه شورای اداری استان نیز شرکت می‌کند.

به گزارش «تابناک»، علی مصطفوی امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه، با اشاره به جزئیات سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بعد از ظهر فردا روحانی وارد فرودگاه منطقه آزاد ماکو شده و علاوه بر افتتاح پروژه‌ سد کرم‌‌آباد پلدشت، همزمان نیز پروژه‌های مربوط به آب را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، حسن روحانی در این سفر در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی در محل منطقه آزاد ماکو حضور خواهد یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذبایجان‌غربی افزود: سفر ریاست‌جمهوری به استان در یک نصف روز اتفاق افتاده و شب هنگام استان را ترک می‌کند.

وی با اشاره به اعضای هیئت همراه روحانی در این سفر بیان کرد: فردا وزیر ورزش و جوانان نیز در سلماس حضور یافته و ورزشگاه پنج هزار نفری این شهر را افتتاح می‌کند.

مصطفوی گفت: در این سفر، به غیر از وزیر ورزش و جوانان، وزیر نیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری و دبیر عالی مناطق آزاد تجاری، رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور آذربایجان غربی ماکو جان بولتون هوشنگ امیراحمدی حسین طائب پرونده یاسین رامین مهلا مومن زاده جواد نکونام نشست فوق العاده اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران