Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جدید سازمان سینمایی گفت: نظام درجه بندی سنی می تواند مرتبط با نظارت باشد اما رویکرد ما متفاوت است زیرا ما می‌خواهیم به مردم برای انتخاب فیلم کمک کنیم، طبعا این نظام محدودیت هایی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، اولین نشست رییس سازمان سینمایی با اهالی رسانه در محل برگزاری نشست‌های سازمان سینمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتظامی در ابتدای این نشست گفت: لزوم وجود یک برنامه بلند مدت از الزامات سازمان سینمایی است. این برنامه دقت و چارچوب مشخصی به ما می‌دهد تا با نظم بیشتری به راه ادامه دهیم.


وی درباره این برنامه ادامه داد: ما شعاری در این برنامه داریم به نام ایران تهران‌نیست، یعنی باید نسبت به استعدادیابی مرکزیت زدایی کنیم تا در همه جای ایران سینما گسترش پیدا کرد.

رئیس جدید سازمان سینمایی با اشاره به رویکرد وزارت ارشاد افزود: رویکرد وزارتخانه به صورت مسلم شفافیت است، اما شفافیت تنها به انتشار مباحث مالی ختم نمی‌شود و به نوعی تمامی فعالیت‌ها مرتبط می‌شود. یعنی باید در برنامه ریزی‌ها هم شفافیت داشته باشیم و تصمیمات خود را نیز به صورت شفاف ارائه و اعلام کنیم.

وی در همین راستا اضافه کرد: طی چند ماه گذشته بسیاری از اطلاعات که فکر می‌کردیم غیرقابل انتشار است آزادسازی شد که خوشبختانه با استقبال فراوانی روبرو شد.

وی درباره دور شدن سینما از آثار فرهنگی تصریح کرد: ما قول داده ایم که خرداد امسال آمار بسیار درستی در این باره منتشر کنیم. اگر ما ادعا داریم که به دنبال‌پیشرفت سینمایی فرهنگی و ارزشی هستیم باید در برنامه ریزی و بودجه مان تعریف شده باشد.

انتظامی در همین رابطه اضافه کرد: یکی از سیاست های خوب سازمان سینمایی این است که به فیلم های ارزشمند کمک کنیم تا در چرخه اکران از بین نروند و ما بدون شک این مقوله را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

وی درباره درجه بندی سنی سینما ادامه داد: نظام درجه بندی سنی می تواند مرتبط با نظارت باشد اما رویکرد ما متفاوت است زیرا ما می‌خواهیم به مردم برای انتخاب فیلم کمک کنیم، طبعا این نظام محدودیت هایی خواهد داشت.

انتظامی درباره امکان تلفیق جشنواره جهانی و‌ ملی فیلم فجر اظهار کرد: هر تصمیم و نظری در این باره هم اکنون شتابزده است. من قول داده بودم که آیین نامه پنج جشنواره اصلی فیلم را تا‌ پایان سال اعلام شود که نشد و بابت این عذر می‌خواهم.

وی در همین رابطه اضافه کرد: بعد از انتشار این آیین نامه می‌توان درباره ادغام، اضافه و‌ حذف یک جشنواره نظر داد، لذا به شخصه به دلیل تاثیر بین المللی و‌ منطقه ای که جشنواره جهانی فیلم فجر دارد از آن استقبال می کنم.



خبر در حال تکمیل است ...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان سینمایی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، ‌عاشقانه تاریخی «مست عشق» با حضور پارسا پیروزفر و شهاب حسینی که این روزها رکورد گیشه سینما را با ۵۰۸,۶۸۷,۵۲۵,۰۰۰ ریال در کمتر از دو هفته شکسته، دوباره اسم پارسا پیروزفر را نقل محافل سینمایی کرده است. این درحالی است که به زعم منتقدان جدی این فیلم هم با وجود ایراد و اشکال های فراوان، حضور چهره کاریزماتیک و محبوب این بازیگر روی پرده نقره ای یکی از دلایل اقبال و فروش این فیلم یه حساب می‌آید. به نظر می‌رسد پارسا پیروزفر که همچنان در شمایل جوان خوش سیما و معصوم سینما ۵۰ سالگی را از سر گذرانده، مسیر حرفه‌ای و بی حاشیه ‌اش را در سینما به آرامی طی می‌کند.

پیروزفر با داشتن چهره، ‌فیزیک و استایل بازی منحصر به خودش، شانس بازی در نقش های منفی و بدمن های سینما به ندرت، نصیبش شده و همان معدود نقش‌های منفی سینما نظیر یوسف «مهمان مامان» مهرجویی یا بهمن خان سریال «یاغی» بیشتر از ایجاد تنفر و انزجار، مخاطب را با او سمپات می‌کند.

فیلم سینمایی «نقاب» و نقشی که پارسا پیروزفر در آن دارد شاید تنها موقعیت سینمایی است که به پارسا پیروزفر جوان این فرصت را داد تا شرارت و خباثت را از پشت چشمان معصومش بیرون بکشد و شمایلی متفاوت از پارسای محبوب را به رخ مخاطب بکشد.

فیلمی ساخته کاظم راست‌گفتار که یکی از پدیده‌های گیشه سال ۱۳۸۴ شد و سکانس‌هایی از آن همچنان در میان طرفداران و مخاطبان سینما دست به دست می شود. پارسا پیروزفر در این فیلم نقش پسر خوش‌سیما اما شیادی را بازی می‌کند که علاوه بر تبحر در قمار و بازی پوکر با ورود به زندگی زنان ثروتمند از آنان اخاذی می‌کند. او با امین حیایی همدست می‌شود و به سراغ زنان ساده اما سرمایه دار می‌رود و با رابطه گرفتن و فیلمبرداری و تهدید و اخاذی‌های کلان از آنها جدا می‌شود.

کاراکتر نیما در فیلم «نقاب» تا قبل از قاچاقچی بی‌رحم سریال «یاغی» تنها نقش منفی کارنامه حرفه‌ای این بازیگر محسوب می‌شود.

فیلم رکوردشکنی که نقدهای تند و تیزی را متحمل شد ؛ ماجرای مست عشق پارساپیروزفر و شهاب حسینی | وقتی کمدی دیگر پیشتاز فروش نیست

کد خبر 849570 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم پارسا پیروزفر بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

دیگر خبرها

  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی