Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@04:36:20 GMT

داروساز قلابی در فلاورجان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۳۵۴

داروساز قلابی در فلاورجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری فردی که اقدام به تولید و ساخت داروهای خارجی غیرمجاز می کرد و کشف محموله بزرگ داروهای گیاهی خارجی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال از مخفیگاه وی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسن نیکبخت اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان "فلاورجان" در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود اقدام به نگهداری، تولید و ساخت داروهای غیر مجاز می کند، تحقیقات در این خصوص را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی های لازم با اخذ مجوز مقام قضائی به محل اعزام شدند. در این هنگام متهم با مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با هوشیاری و اقدام سریع ماموران پلیس دستگیر شد.

فرمانه انتظامی فلاورجان ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از منزل متهم، محموله بزرگی شامل داروهای گیاهی و اقلام دیگر نظیر قهوه و مواد دارویی خارجی قاچاق کشف شد که ارزش آنها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 20 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه متهم با توجه به عدم رعایت موازین علمی و بهداشتی و هیچ گونه کنترل و نظارتی اقدام به ساخت و تولید داروهای متفاوت می کرده عنوان داشت: با اعترافات این دکتر قلابی یک کارگاه تولید داروی متعلق به وی در شهرستان مبارکه هم شناسایی و کلیه تجهیزات آن توقیف و محل نیز با حکم مقام قضائی پلمب شد.

سرهنگ نیکبخت  از کشف حجم وسیعی از داروهای خارجی غیر مجاز در این کارگاه خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل شده و تحقیقات تکمیلی توسط کارآگاهان اداره پلیس آگاهی و کارشناسان اداره بهداشت کماکان ادامه دارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: داروسازی فلاورجان قلابي نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد

چالوس- فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند