Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@22:57:05 GMT

دستور کار امروز مجلس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۶۷۵

طرح تشدید مجازات اسید پاشی در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.
به گزارش صدای ایران از ایسنا، جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۰۲ نماینده مجلس آغاز شد.
طرح تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن، گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره گزارش کمیسیون انرژی پیرامون حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینای ماهشهر و طرح جامع مدیریت شهری در دستور کار مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آنها، طرح اصلاح مواد اول و دهم قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی و لایحه موافقتنامه همکاری و کمک متقابل اداری در موضوعات گمرکی بین گمرک ایران و اداره کل گمرک ویتنام نیز در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ایران صدا صدای ایران دستور کار مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خونین مرد گمشده توسط ۲ دوست چاقوکش در اتوبان همت

۲ مرد جوانی که دوست گمشده خود را در اتوبان همت به‌قتل رسانده بودند، دستگیر شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فروردین‌ماه امسال، اعلام فقدانی مرد جوانی به‌نام نیما به اداره چهارم پلیس آگاهی گزارش داده شد که پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی، کارآگاهان خیلی زود با دستور بازپرس سالار صنعتگر وارد عمل شدند.

تیم جنایی در نخستین گام از پزشکی قانونی و بیمارستان‌های تهران استعلام گرفتند اما ردی از نیما پیدا نکردند، از سوی دیگر بررسی‌ها نشان‌ می‌داد که مرد گمشده پس از اینکه خانه را ترک کرده به دیدار 2 نفر از دوستانش رفته است.

اقدامات اطلاعاتی نیز حکایت از آن داشت؛ نیما از چند ماه قبل با 2 نفر از دوستانش اختلافات مالی پیدا کرده بود و فقدانی وی بی‌ربط به این موضوع نیست که همین کافی بود تا 2 مرد جوان به‌عنوان تنها مظنونین پرونده دستگیر شوند.

2 مرد جوان که در جریان تحقیقات ابتدایی منکر هرگونه درگیری با نیما بودند اما پس از مشاهده مدارک موجود داخل پرونده چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشتند و اواسط اردیبهشت‌ماه از یک جنایت هولناک رازگشایی کردند.

یکی از متهمان ماجرا را این‌طور توضیح داد: نیما از دوستانمان بود؛ چند ماه گذشته با کارت عابربانک او خریدی انجام دادیم اما پول را بازنگرداندیم که همین موضوع اختلافات مالی را رقم زد هرچند به ارتباط دوستانه‌ لطمه‌ای وارد نشد.

قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ

او در ادامه گفت: شب حادثه با نیما قرار ملاقات داشتیم، بعد از مصرف مشروبات الکلی سوار ماشین شدیم، در اتوبان همت بودیم که نیما ناگهان بحث پول را پیش کشید، مشاجره بالا گرفت و نیما چاقو کشید. در جریان درگیری، من و دوستم برای دفاع از خودمان به او ضرباتی با چاقو زدیم که منجر به قتل شد.

مرد جنایتکار ادامه داد: پس از ارتکاب جنایت خیلی ترسیده بودیم؛ به همین خاطر به یکی از روستا‌های مأمونیه واقع در نزدیکی جاده ساوه رفتیم و جسد را دفن کردیم؛ پشیمان هستیم و قصد قتل نیما را نداشتیم او خودش در ماشین چاقو کشید.

پس از این اعترافات هولناک، با دستور بازپرس جنایی تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارآگاهان به‌همراه متهمان راهی شهرستان مأمونیه شدند و پس از ساعت‌ها تجسس جسد مرد گمشده را کشف کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امور جنایی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت کشف ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • قتل خونین مرد گمشده توسط ۲ دوست چاقوکش در اتوبان همت
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا
  • واکنش حماس به دستور تخلیه رفح
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس