Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:17:32 GMT

فرماندار همدان: بسیج ملی کنترل فشار خون را حمایت می کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۳۴۱

فرماندار همدان: بسیج ملی کنترل فشار خون را حمایت می کنیم

همدان - ایرنا - فرماندار همدان با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید برای پیشگیری از بیماریهای قلبی و عروقی گفت: از همه توان و ظرفیت های موجود شهرستان برای حمایت ویژه از طرح بسیج ملی کنترل فشار خون استفاده می کنیم.

حسین افشاری روز دوشنبه در جلسه اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان اظهار داشت: کنترل فشار خون به ویژه برای شاغلان اداری که تحرک کمتری دارند بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته شبکه بهداشت و درمان شهرستان 20 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر برای کنترل فشار خون عموم مردم راه اندازی می کند.
فرماندار همدان گفت: فشار خون کارکنان ادارات و نهادهای پرجمعیت و تمام صنایع و کارخانه ها با حضور کارشنان بهداشت و درمان سنجش می شود.
افشاری با اشاره دایر بودن 107 مرکز جامع سلامت، پایگاه و خانه بهداشت در سطح شهرستان همدان خاطرنشان کرد: مردم مراجعه به این مراکز را برای کنترل فشار خون در اولویت قرار دهند.
وی همچنین خواستار بازنگری در اجرای برخی مصوبه های قبلی کارگروه سلامت و امنیت غذایی شد و افزود: به طور مثال سپوشیده کردن رودخانه ها با توجه به سیل امسال و خسارت های سنگین در چند استان چندان توجیه فنی ندارد و باید در این زمینه تجدید نظر شود.
فرماندار همدان یادآوری کرد: پوشاندن رودخانه ها خطر جدی برای سلامت و امنیت جان مردم محسوب شده و اجرای این گونه طرح ها باید با تفکر و مطالعه بیشتر صورت بگیرد.
افشاری از مدیران دستگاه های اجرایی که عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی هستند خواست با نظریات کارشناسی شده و با مطالعه و تحقیق کامل حضور یافته و از ارائه مطالب عمومی که نفعی برای مردم ندارد پرهیز کنند.

** کنترل فشار خون 345 هزار همدانی
رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان نیز در این جلسه از آغاز طرح بسیج ملی کنترل فشار خودن از 27 اردیبهشت تا 17خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده فشار خون حدود 880 هزار نفر در استان همدان بررسی می شود.
محمد خیراندیش اضافه کرد: سهم شهرستان همدان از این میزان 345 هزار نفر است که زنان باردار و افراد بالای 30 سال در اولویت هستند.
وی بیان کرد: افراد در معرض خطر فشار خون بالا برای درمان و مراقبت های بیشتر راهنمایی و مشاوره می شوند تا از بروز بیماریهای قلبی و عروقی جلوگیری شود.
7527/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فشار خون فرماندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد ،در پی در خواست شهردارو رئیس شورای اسلامی شورای شهر از معاون فرماندار مبنی بر رسیدگی تربیت بدنی شهرستان به باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد، نشستی با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر، مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان، شهردار وشورای شهر وب خشدار در شهر خضراباد برگزار شد. 
در نشست رسیدگی به باشگاه ورزشی خضرآباد مقرر شد؛ تربیت بدنی شهرستان اشکذر نسبت به تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر و به احداث شبکه آب و فاضلاب و نصب کنتور آب برای باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد اقدام کند.
همچنین مقررشد؛ تربیت بدنی شهرستان نسبت به درخواست اعتبار در حدود یک میلیارد تومان جهت تعویض کف پوش باشگاه و تعمیر سقف باشگاه اقدام کند.

دیگر خبرها

  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور