Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:53:35 GMT

برندگان جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی بوشهر معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۳۴۲

برندگان جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی بوشهر معرفی شدند

بوشهر- ایرنا- رئیس بنیاد ملی نخبگان شعبه استان بوشهر گفت: برگزیدگان نهایی جوایز بنیاد رشد و اندیشه سازندگی این استان در دو بخش ادبی به نام 'سید جعفر حمیدی' و سلامت و محیط زیست 'ایرج نبی پور' معرفی شدند.

رضا آذین روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: پس از نام نویسی و بررسی پرونده های متقاضیان جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر از سری جوایز امید آفرین برترین های این جایزه مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: احمد مطوری رشته حسابداری و حمیدرضا صالحی رشته مدیریت از دانشگاه خلیج فارس، عدنان محمدی شولی کارشناسی ارشد رشته حسابداری دانشگاه شیراز، محبوبه پولادی کارشناسی ارشد رشته حسابداری دانشگاه تهران، محمد حسین کنگانی دکترای تخصصی رشته مدیریت دانشگاه خلیج فارس و وحید محمد تقوایی دکترای تخصصی رشته اقتصاد سلامت دانشگاه تربیت مدرس برنده جایزه ادبی دکتر حمیدی شدند.
آذین ادامه داد: محبوبه حیاتی رشته علوم آزمایشگاهی در مقطع کارشناسی، فاطمه فرجی قاسمی کارشناسی رشته بهداشت محیط، فاطمه حسین پور سلیمانی کارشناسی ارشد رشته خون شناسی و محمد هاشمی دکترای حرفه ای رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرشید سلیمانی دکترای تخصصی رشته بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، صفورا جوکار دکترای تخصصی پزشکی هسته ای دانشگاه علوم پزشکی تهران برنده جایزه پروفسور نبی پور شدند.
وی اظهارداشت: همچنین زهره خسروی لقب دکترای تخصصی رشته مدیریت دانشگاه زاهدان، ملیحه عمرانی دکترای تخصصی مهندسی هسته ای دانشگاه امیر کبیر و مصطفی محمدی کارشناسی ارشد رشته زیست شناسی دریا در دانشگاه خلیج فارس برنده جایزه پژوهانه (جایزه مشترک پروفسورها نبی پور و حمیدی) بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر شدند.
آذین گفت: هدف بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر توسعه آموزش، بهداشت، سلامت و بخش های زیربنایی است.
وی ادامه داد: این بنیاد برای نیل به هدف خود سه راهکار اعطای بورس تحصیلی، حمایت و پشتیبانی آموزشی از دانش آموزان، دانشجویان مستعد و حمایت از اندیشه های راهبردی توسعه استان بوشهر در گستره های زیر بنایی را برای تقویت زیر ساخت های مناطق کمتر توسعه یافته استان بوشهر با تاکید بر بخش های آموزش، بهداشت و سلامت سرلوحه کار خود قرار داده است.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي جايزه علمي بنياد رشد توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است

مدیر هنری نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این مطلب بیان کرد: در این نمایشگاه که از سوی بنیاد توسعه کازرون‌پژوهی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار می‌شود، در مجموع ۴۶ اثر از ۲۳ هنرمند کازرونی با هدف معرفی هنرمندان عکاس کازرون و حمایت از آنها به نمایش در خواهد آمد.

علیرضا عباسی همچنین به روند برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به پیشینه تاریخی و ظرفیت‌های فعلی هنر عکاسی در کازرون، یکی از حوزه‌های کاری بنیاد توسعه کازرون‌پژوهی، شناسایی و حمایت از هنرمندان عکاس این منطقه در نظر گرفته شده و بر این اساس، سال گذشته جشنواره عکسی برگزار و در کنار عکاس‌هایی که شناخته شده بودند و فعالیت داشتند، با عکاس‌های دیگری نیز آشنا شدیم.

وی افزود: در ادامه، فراخوانی برای انتشار کتابی از آثار عکاسان کازرونی داشتیم که ۲۵ نفر از هنرمندان عکاس به این فراخوان پاسخ داده و آثارشان را ارسال کردند. در جلسه‌های مشورتی و برنامه‌ریزی که داشتیم، تصمیم گرفتیم برای معرفی و حمایت هرچه بیشتر از این هنرمندان عکاس، نمایشگاهی از آثار ارسال شده را برگزار کنیم.

مدیر هنری نمایشگاه عکاسان کازرون در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار ما، ضمن اشاره به اینکه سعی شده از تمام عکاس‌هایی که فعالیت مستمر دارند و آثارشان دارای استانداردهای نمایشگاهی است، دعوت شود، افزود: موضوع این نمایشگاه آزاد است و آثار ارسال شده به انتخاب عکاس‌ها و بر اساس ژانرهای مختلفی بوده که آنها در آن حیطه به فعالیت عکاسی مشغول هستند و ما صرفاً تأکید داشتیم در ارسال آثار، جنبه‌های فنی و نکات اولیه زیبایی‌شناسی مدنظر عکاس‌ها باشد. در نهایت هم با توجه به ظرفیت نمایشگاه و پشتیبانی که حامی مالی از این برنامه داشت، از هر هنرمند، دو اثر را در اندازه‌های ۷۰*۵۰ و ۴۰*۳۰ به نمایش گذاشته‌ایم.

وی در پایان با تشکر از تیم اجرایی بنیاد توسعه کازرون‌پژوهی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، افزود: قاعدتاً ممکن است عکاس‌هایی وجود داشته باشند که یا خودشان تمایل نداشته باشند در نمایشگاه و کتاب حضور داشته باشند و یا اینکه افرادی هم باشند که ما شناختی از آنها نداریم و تلاشی هم نداشتند که خودشان را معرفی کنند و کسی هم آنها را به ما معرفی نکرده است و بنابراین در نمایشگاه حضور نداشته‌اند. با این وجود ما همچنان آماده استقبال از این هنرمندان و پشتیبانی از فعالیت‌های هنری‌شان در فعالیت‌های بعدی بنیاد توسعه کازرون‌پژوهی هستیم.

گفتنی است نمایشگاه گروهی هنرمندان عکاس کازرون که با نام «سِی کُو» برگزار می‌شود، از ۸ تا ۱۸ اردیبهشت‌ها ماه در تالار پرنیان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون دایر خواهد بود. در این نمایشگاه آثاری از محمد بشارتی، محمودرضا پولادی، لیلا جلیل‌پور، عبدالله حاجی‌پور، محمدعلی حاجی‌پور، رضا دادوند، احسان درخشنده، سعید دهقان، محمدهاشم دهقان، رضا شاه‌امیری، مهران عبادی، فضل‌الله عباسپور، محسن عباسپور، علیرضا عباسی، فرشاد فرشته‌حکمت، شیما کارمند، محمدعلی مرادی، علی مسیب‌زاده، پگاه مهرزاده، محمد میرزایی، سعید نجف‌زاده، علی نغماچی و مهدی هنرجویان، هنرمندان عکاس کازرون به نمایش در خواهد آمد.

کد خبر 6090921

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم