Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:08:17 GMT

عملیات اجرایی طرح سرمایه گذاری سعدیه خوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۶۷۵

عملیات اجرایی طرح سرمایه گذاری سعدیه خوی آغاز شد

ارومیه- ایرنا- کلنگ احداث طرح خدماتی، رفاهی، تجاری و درمانی سعدیه خوی با حضور استاندار آذربایجان غربی و مسوولان استانی و محلی به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح با قدردانی از سرمایه گذار این طرح گفت: طی 2 سال گذشته با برنامه ریزی های انجام شده زمینه حضور سرمایه گذاران در آذربایجان غربی فراهم و هزاران میلیارد ریال سرمایه وارد استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با دعوت از دیگر سرمایه داران جهت سرمایه گذاری در پروژه های استانی اضافه کرد: سال گذشته 25 هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه گذاری داخلی در آذربایجان غربی ارائه شد که بخش قابل توجهی از آن در حال اجراست.
وی افزود: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، 200 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در آذربایجان غربی صورت گرفته که از این میزان، 600 هزار میلیارد ریال در حوزه آب و خاک بوده است.
استاندار آذربایجان غربی به برنامه های سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: در این سفر 27 طرح با 44 هزار و 650 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
شهریاری پروژه سعدیه خوی را موثر در ایجاد اشتغال و کم شدن بیکاران در این شهر عنوان کرد و گفت: دولت نگاه ویژه ای به این شهرستان دارد که افتتاح 2 بیمارستان در سال گذشته و برنامه ریزی برای افتتاح یک بیمارستان دیگر در سال جاری از نتایج این نگاه است.
وی افزود: پروژه استیصال طلا و سرمایه گذاری در توسعه نساجی خوی نیز از دیگر برنامه هایی است که در این شهرستان عملیاتی شده و برای منطقه سودبخش خواهد بود.
غلامرضا بهاری سرمایه گذار این طرح نیز توجه به توسعه این شهر را علت اصلی سرمایه گذاری در این طرح عنوان کرد و ادامه داد: در مدت زمان ساخت این طرح در مدت 40 ماه برای 600 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال شده و پس از بهره برداری نیز یکهزار نفر در آن به کارگیری می شوند.
به گزارش ایرنا، پروژه سعدیه در 6 طبقه و فضایی به مساحت بیش از 16 هزار مترمربع احداث می شود.
8135/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سرمايه گذاري خوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند

تین نیوز

 فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فردا جمعه مورخ ۷ اردیبهشت مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با حضور در استان آذربایجان شرقی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در این استان را افتتاح خواهد کرد.

طی این سفر ۸۴۰۴ واحد مسکونی در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح و عملیات اجرائی ۱۰۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن نیز آغاز خواهد شد.

 افتتاح پارک ۳/۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی، بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی است.

شایان ذکر است در این سفر پروژه های مرتبط در برخی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی با حضور معاونان وزیر به بهره برداری رسیده و یا آغاز عملیات اجرایی آن ها اعلام خواهد شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی