Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@01:39:55 GMT

غوغایی که یک انیمیشن در سینمای جهان به پا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۸۳۶

«کارآگاه پیکاچو» انیمیشن جدید و افسانه‌ای کمپانی برادران وارنر با فروش ۵۳.۸ میلیون دلاری از ۷۲ بازار خارجی، برای دومین هفته متوالی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم گیشه بین المللی شناخته شد.

این انیمیشن که رایان رینالدز در آن صداپیشگی کرده، در حال نزدیک شدن به ۲۰۰ میلیون دلار فروش در بازار‌های خارجی است و تاکنون ۱۹۳ میلیون در این بازار فروش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رقم کلی فروش این فیلم که شامل فروش داخلی آن در آمریکا نیز می‌شود، معادل ۲۸۷ میلیون دلار است.

کارآگاه پیکاچو، در  این هفته ۱۷ میلیون دلار فروش در چین را تجربه کرد و فروش خود در این کشور را به ۷۰ میلیون دلار رساند. دیگر کشور‌هایی که از کارآگاه پیاچو استقبال خوبی کردند، کشور‌هایی از جمله کشور روسیه (با فروش ۴ میلیون دلاری)، انگلیس (با فروش ۳.۵ میلیون دلاری)، آلمان  و مکزیک (هر یک با فروش ۲ میلیون دلاری) هستند.

بعد از کارآگاه پیکاچو، فیلم سینمایی «انتقام جویان؛ پایان بازی» در بازار‌های خارجی که شامل ۵۵ کشور می‌شود، ۴۶ میلیون دلار فروخته است. این فیلم تا کنون بیش از ۲.۶ میلیون دلار فروش داشته و با شکست دادن «تایتانیک» به عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ محسوب می‌شود.

رتبه سوم نیز با ۳۵ میلیون دلار به سومین قسمت فیلم سینمایی «جان ویک» رسید که در ۶۶ بازار خارجی اکران شده بود و بیشترین فروش آن نیز مربوط به انگلیس با ۴.۶ میلیون دلار است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای هالیوود انیمیشن جذاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه پاکستان جز۵ کشور اول صادرات گمرکات مازندران است، گفت: از این میزان تجارت ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار سهم صادرات گمرکات مازندران به پاکستان می‌باشد.

او کالا‌های صادرشده به پاکستان را فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، موادنساجی نام برد.

امیرجمشیدی گفت: ۱۶ هزار و ۸۷۳ دلار کالا پارسال از مبدا پاکستان وارد گمرکات مازندران وارد شده است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات فراورده‌های لبنی درفروردین ماه امسال به پاکستان، افزود: گمرکات مازندران طی مدت یاد شده ۹۵۱هزار دلاربه این کشور صادر نموده که نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱. افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • هدف گذاری برای تجارت ۱۰میلیارد دلاری ایران و پاکستان
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر