Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضوانی نژاد به محوریت آموزش در برنامه‌های سال جاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: امسال باید جهاد آموزشی را در برنامه کانون‌ها داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» امروز (دوشنبه، ۳۰ اردیبهشت) در گردهمایی مسئولان کانونهای فرهنگی هنری مساجد گیلان در مجتمع خاتم الانبیاء(ص)رشت گفت: کار فرهنگی نیاز امروز جامعه و ضرورتی غیر قابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ادامه داد: تنش‌های فرهنگی موجود در جامعه نشان‌دهنده ضرورت آموزش و برنامه‌ریزی فرهنگی است.


وی با تاکید بر اینکه کار فرهنگی نیازمند بسترسازی فرهنگی است تصریح کرد: کانون‌های مساجد مسئول ارایه محتوای فرهنگی در قالب هنر هستند که با جذب اعضا، ابزار لازم جهت اجرای فعالیت‌ها را در اختیار آنان قرار می‌دهند.

 

رضوانی‌نژاد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد موظف به توانمندسازی جامعه اسلامی برای تحقق تمدن اسلامی هستند.



وی به محوریت آموزش در برنامه‌های سال جاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره و بیان کرد: امسال، سال نهضت آموزشی است که باید جهاد آموزشی را در برنامه کانون‌ها داشته باشیم.


رضوانی نژاد وجود ۹۰۰ کانون فرهنگی هنری را ابزار مطلوبی جهت تحقق فعالیت‌های فرهنگی دانست و افزود: در سال جاری شاکله و جایگاه سازمانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جهش قوی داشته است.

 

وی با اشاره به ترسیم چشم‌انداز کانون‌های مساجد در اساسنامه جدید تصریح کرد: برای رسیدن به چشم انداز باید منسجم‌تر عمل کرده تا انتظارات را برآورده سازیم.


در ادامه «امین محصل تبریزی» بر متمرکز کردن آموزش‌ها در کانون‌های مساجد تاکید کرد و افزود: ۹۰ نوع آموزش صنایع دستی برای یادگیری کانون‌ها در تابستان ارائه می‌شود.


مسئول کمیته آموزش کانون‌های مساجد گیلان با اشاره به آموزش هنرهای تجسمی گفت: طرح تربیت مدرس کانون های مساجد در تابستان امسال اجرا می شود.

 

وی در پایان خواستار معرفی دو مربی از هر کانون جهت فراگیری آموزش‌ها و ارائه آن به اعضای کانون در تابستان جاری شد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس موزه خبرگزاری شبستان کانون های مساجد مسجد برنامه های ماه رمضان اردبیل نمایشگاه قرآن ماه مبارک رمضان جهاد آموزشی کانون های مساجد گیلان فعالیت فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی

دریافت 42 MB

حجت الاسلام هادی سلطانی کیا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خوشاب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان رهبر معظم‌انقلاب برای توجه به فرهنگ و جهاد در عرصه فرهنگی اظهار کرد: برای عمران و آبادانی ساختمان‌ها خیلی از مردم یاری می‌کنند و مهندسان می‌توانند بناهای ساختمانی را تکمیل کنند ولی در عرصه فرهنگی نیازمند جهاد مبلغان برای حضور در روستاها وتوجه به مناطق محروم و توجه به فرهنگ کودکان معصومی است که برای رشد نیازمند قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی هستند.

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088686

دیگر خبرها

  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی