Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - موانع و مشکلات پيش روي ساختمان سازان قزوين روز دوشنبه با حضور جمعي از فعالان اين حوزه و مديران مربوط در اداره کل راه و شهرسازي استان بررسي شد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي استان قزوين، در اين جلسه تعدادي از نمايندگان ساختمان سازان قزوين ضمن اعلام مشکلات و موانع خود، درخواست هايي را مطرح کرده و در خصوص آنها بحث و گفت و گو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس اداره توسعه مهندسي و نظارت بر مقررات ملي ساختمان در اين جلسه بر ضرورت انجام امور تخصصي ساختمان توسط اشخاص واجد شرايط تاکيد کرد و گفت: لازم است راهکارهاي ساماندهي اين موضوع طي جلسه اي مشترک ميان اداره کل با سازمان نظام مهندسي ساختمان بررسي شود .
حامد عبدالرزاقي با تاکيد بر موضوع ضرورت اخذ پروانه اشتغال به کار تجربي اجراي ساختمان توسط ساختمان سازان داراي مهارت در اين زمينه گفت: مقرر شد اداره کل راه و شهرسازي روند اخذ آزمون و صدور پروانه تجربي براي ساختمان سازان را در چارچوب قانون و ضوابط تسريع و تسهيل نمايد .
وي افزود: به منظور فراهم شدن امکان پيگيري خواسته هاي ساختمان سازان از جمله اخذ آزمون و صدور پروانه، نمايندگان آنها نسبت به تهيه ليست اسامي و مشخصات همکاران خود اقدام کنند و مستندات مربوط به اخذ پروانه ساختماني يا پايان کار را براي هر شخص به صورت مجزا طي سه سال گذشته جمع آوري کرده و سپس به انضمام مستندات به اداره کل ارائه کنند.
وي خاطر نشان کرد: با توجه به محدوديت هاي مربوط به ظرفيت اشتغال به کار مجريان مقرر شد که از سوي اداره کل راه و شهرسازي پيشنهاد تغيير اين موضوع، مشروط به اينکه مجري تجربي خود مالک ساختمان باشد به عنوان دستورکار در هيات چهارنفره استان مطرح گردد و همچنين پيگيري ها جهت اخذ مجوز از وزارت راه و شهرسازي انجام شود.
عبدالرزاقي افزود: همچنين بازنگري در ضوابط سرپرست کارگاه هاي ساختماني که از سوي سازمان نظام مهندسي اعمال مي شود مورد تاکيد قرار گرفت تا پس از وصول مشخصات ساختمان سازان در اداره کل براي رفع مشکلات موجود اقدام شود.
وي گفت:همچنين مقرر شد، جلسه اي مشترک با انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان بابت بررسي امکان عضويت ساختمان سازان در آن انجمن و انجام همکاري هاي مشترک ميان تمامي سرمايه گذاران در بخش ساختمان استان تشکيل گردد.
6101
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان