Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@01:21:18 GMT

ضربه دردناک کریستیانو رونالدو به پسرش! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۸۶۰

ضربه دردناک کریستیانو رونالدو به پسرش! +تصاویر

خبرگزاری میزان- کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در جشن قهرمانی یوونتوس ناخواسته به فرزندش ضربه زد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، دیشب و در آخرین بازی این فصل یوونتوس در تورین، جشن باشکوه فتح هشتمین اسکودتوی متوالی این تیم در یوونتوس آره نا برگزار شد و رونالدو نیز در اولین فصل حضور خود در تورین موفق شد در سومین کشور معتبر اروپایی صاحب جام قهرمانی لیگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این جشن قهرمانی که با حضور مادر، فرزند و نامزد رونالدو برگزار شد و بدون حاشیه نبود و در یک صحنه و هنگامیکه خانواده رونالدو آماده گرفتن عکس یادگاری با جام بودند، قسمت فوقانی جام در دست رونالدو به شکل ناخواسته به صورت جونیور فرزندش برخورد کرد و باعث نگرانی حاضران در صحنه شد.

یکی از نکاتی که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی شد، واکنش جورجیا نامزد رونالدو به این اتفاق بود. به نظر می رسد او متوجه برخورد جام با صورت پسر رونالدو نشد زیرا عکس العمل خاصی به این صحنه دردناک نشان نداد و بیشتر این مادر رونالدو بود که از رخ دادن این اتفاق ابراز نگرانی کرد.

به هر حال بعد از چند ثانیه مشکل جونیور حل شد و خانواده ستاره پرتغالی عکسی به یادگار با هم گرفتند تا ایتالیا و سری آ نیز به فهرست طولانی فتوحات کریستیانو رونالدو اضافه شود.

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ورزشی دنیای فوتبال رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ادامه رقابت‌های جام حذفی و فوتبال باشگاه کشور و در مرحله یک هشتم نهایی نماینده فوتبال استان مرکزی میهمان خود پرسپولیس تهران را شکست داد.

در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد در ۹۰ دقیقه وقت معمول مسابقه دو تیم به تساوی در عدد ۲ رسیدند و آلومینیوم اراک پس از دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه و ضربات پنالتی پیروز میدان شد.

در این دیدار برای پرسپولیس اورونوف و آل کثیر در دقایق ۱۱ و ۲۵ گلزنی کردند و برای آلومینیوم نیز مهدی لیموچی و شروین بزرگ در دقایق ۸۵ و ۹۵ گل زدند.
در ادامه و در اولین ۱۵ دقیقه وقت‌های اضافه سینا اسد بیگی پرسپولیس را با ۳ گل پیش انداخت و در وقت‌های اضافه دوم نیز آل کثیر گل چهارم مسابقه را برای پرسپولیس وارد دروازه اراکی‌ها کرد تا این پایان کار نباشد و شروین بزرگ با یک ضربه سر سومین گل آلومینیوم اراک را زد و در ادامه حرکت زیبای لیموچی، موقعیت را برای گلزنی نقی زاده فراهم کرد تا ایم دیدار در وقت‌های اضافه با تساوی ۴ - ۴ به پایان برسد.
در نهایت در ضربات پنالتی این تیم میزبان بود که پس از تساوی در ۵ ضربه پنالتی معمول در تک ضربات با آخرین ضربه پنالتی توسط نقی زاده و مهار ۲ ضربه پنالتی توسط گوهری پیروز میدان لقب گرفت و سرخ پوشان پایتخت را از جام حذفی کنار زد.
پرسپولیسی‌ها در چهارده دوره از ۱۵ دوره گذشته جام حذفی از مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بودند و این‌بار در میان ناباوری هواداران خود در اراک حذف شدند.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • حمله ناکام و دردناک پلنگ به خانواده جوجه تیغی‌ها (فیلم)
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!