Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «‏‏‏حشمت الله فلاحت پیشه» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بامداد سه شنبه در واکنش به تهدیدات تکراری آمریکا علیه ایران توئیت کرد: شلیک به سفارت آمریکا و دعوت سران عرب، هر دو بخشی از سیاست آشوب ساز عربستان در منطقه است.

فلاحت پیشه در حساب کاربری اش در توئیتر نوشته است، توقف روند حقیقت یابی کنگره در موضوع 11سپتامبر، خیانتی به ملت آمریکا بود که هنوز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشاره رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به دو واقعه دارد، نخست شلیک روز دوشنبه دو راکت در منطقه سبز بغداد و نزدیک سفارت آمریکا در این شهر است.

منابع خبری عراقی از همان دقایق نخست انفجارها اعلام کردند این حادثه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فلاحت پیشه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن عملیات وعده صادق، گفت: هر شلیک به سمت اسرائیل، قلب آمریکا را نشانه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، ظهر امروز_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، پرداخت زکات را به‌عنوان یکی از واجبات مهم در زندگی برشمرد و اظهار کرد: هر کجا خداوند توصیه به زکات می‌کند این واژه را در کنار ستون دین «نماز» آورده‌است و باید بدانیم نماز و زکات قرین همدیگر هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن بعد از عملیات غرور آفرین وعده صادق که نتوانستند جلوی موشک‌های سپاه سرافراز ما را بگیرند مانند همیشه به رسانه روی آوردند، افزود: اثبات ظهور قدرت و اراده ملت ایران مهم‌ترین مسئله بود و شلیک به سمت رژیم غاصب صهیونیستی، شلیک به شیطان اکبر آمریکا است‌.

خطیب جمعه دهدشت به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: از نیروی انتظامی و طرح نور حمایت خواهیم کرد، اجازه نمی‌دهیم که هیمنه نیروی انتظامی شکسته شود، هم‌وطنان مسلمان به حکم شرع و غیرمسلمان به حکم قانون موظف به رعایت حجاب هستند؛ حجاب از اصول اساسی انقلاب شکوهمند اسلامی است که همه باید نسبت آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم‌.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به فرا رسیدن روز معلم، از معلمان به‌عنوان پایه‌گذار تمدن نوین نام برد و خاطرنشان کرد: به تعبیر امام راحل جایگاه معلم جایگاه انبیا است و دین و دنیای فرزندانمان در گرو کار و تلاش‌های آن‌ها است.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه معلمان واجبات الهی، معارف و بذر دین را در قلب دانش‌آموزان خود بکارند، افزود: اگر معلم این کار را انجام دهد مانند حکاکی بر سنگ در قلب دانش‌آموز می‌ماند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای کهگیلویه تصریح کرد: مسئولان امر همه پیگیر هستند که اجلاسیه‌ای در شأن شهدا برگزار شود، حضور حماسی و انقلابی ما قدردانی از شهدا است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کم‌تر از شهادت نیست، خاطرنشان کرد: نسبت به تبلیغ، حضور، پیگیری و دعوت عموم مردم تکلیف همه ما است، باید نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی افزود: همه روز دوشنبه دهم اردیبهشت، ساعت ۲۰:۰۰ در دانشگاه آزاد دهدشت برای تکریم و تجلیل از شهدا حضور می‌یابیم، شهدایی که جان دادند تا امروز ما عزت داشته باشیم.

خطیب جمعه دهدشت با انتقاد از مسئولان راهداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جاده‌های آنتنی و روستایی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: تعلل شما باعث می‌شود که کار به تأخیر بیافتد و باز به فصل بارش برسیم و همچنان روستاهای ما مشکل داشته باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: برای یک بار مشکل جاده در روستاها خصوصاً بخش دیشموک را حل کنید.

کد خبر 748118

دیگر خبرها

  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟