Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت روز جهانی موزه بازدید از موزه تاریخ طبیعی استان از ۲۸ اردیبهشت به مدت یک هفته رایگان است.

«شهرام احمدی» امروز(سه شنبه ۳۱ اردیبهشت) با تبریک روز جهانی موزه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: به همین مناسبت بازدید از موزه تاریخ طبیعی استان از ۲۸ اردیبهشت ماه جاری به مدت یک هفته رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع تفریحی و آموزشی به مناسبت روز موزه در سراسر جهان، افزود: موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان طی ایام این هفته آماده استقبال از دانشجویان، دانش آموزان و کارمندان و دیگر گروه های اجتماعی است.

 

وی با بیان اینکه موزه های تاریخ طبیعی مروج فرهنگ زیست محیطی مردم هر منطقه است، اظهار کرد: آگاهی و پژوهش در علوم طبیعی با توجه به تاثیر غیرقابل انکار طبیعت بر حیات بشر بسیار مهم و اثرگذار است.

 

احمدی با تاکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری از تنوع زیستی قابل توجهی برخوردار است، خاطرنشان کرد: بز وحشی، قوچ، کَل، میش وحشی، گرگ، کفتار، گربه وحشی، روباه، خرس، شغال، خرس قهوه ای و گوزن زرد ایرانی از جمله گونه های جانوری در موزه تنوع زیستی استان است.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از وجود ۵۶ نمونه گیاهی و ۱۱ قاب حشرات در موزه تنوع زیستی استان خبر داد و اضافه کرد: علاقه مندان به طبیعت و حیات وحش می توانند با حضور در این موزه از نزدیک گونه های جانوری استان را مشاهده کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: موزه تاریخ طبیعی استان جنب پلیس راه شهرکرد به اصفهان و در منطقه حفاظت شده تنگ صیاد قرار دارد که در آن انواع نمایش گونه ‌های جانوری و گیاهی، سنگواره‌ها، کانی ها و سنگ‌های معدنی نگهداری می شود.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان کانون های مساجد خبرگزاری شبستان مجلس خراسان جنوبي نمایشگاه قرآن بیرجند ماه مبارک رمضان سبک زندگی اسلامی مسجد روز جهانی موزه موزه تاریخ طبیعی چهارمحال و بختیاری موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • پارک های جنگلی، اکوسیستمی ارزشمند اما بحرانی
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • گیاهان خوراکی خودرو؛ گنجینه‌ای ارزشمند در چهارمحال و بخیاری
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان