Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز انتخاب این تیم را یکی از دلایل عملکرد خوبش در فصلی که گذشت، دانست. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمدحسین کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد فصلی که در ماشین‌سازی پشت سر گذاشت، گفت: من فصل خوبی را پشت سر گذاشتم، چون در انتخاب تیمم دقت کردم و در این راه مدیر برنامه‌های جدیدم نیز به من کمک کرد تا بهترین تصمیم را بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال با مربیانی مثل فیروز کریمی و رضا مهاجری کار کردم که آنها در طول فصل خیلی به من کمک کردند. باید از مجموعه باشگاه ماشین‌سازی از جمله آقایان زنوزی، نصیرزاده، بازیکنان، کادر تدارکات و ... هم تشکر کنم که در فصل گذشته به من کمک کردند.

وی در ادامه افزود: بعد از مصدومیتی که داشتم، جام جهانی را از دست دادم، ولی خدا را شکر می‌کنم که فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. من سه گل زدم، سه پاس گل دادم و در جام ملت‌ها هم بازی کردم. امیدوارم که در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

 مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی خواهد گرفت، عنوان کرد: فعلاً می‌خواهم استراحت کنم،‌ اما حتماً مدیربرنامه‌هایم بهترین تصمیم را خواهد گرفت. من چند پیشنهاد داخلی و خارجی دارم، ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

کنغانی‌زادگان با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: پرسپولیس از ابتدای لیگ شروع خوبی داشت و در نیم‌فصل اول امتیازهای زیادی جمع کرد. آنها با اینکه در هفته‌های آخر امتیازهای حساسی از دست دادند، ولی به پشتوانه نتایج خوبی که در نیم‌فصل اول گرفتند در نهایت به قهرمانی رسیدند.

وی درباره احتمال انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: ویلموتس مربی بزرگی است. امیدوارم هر مربی که قرار است به تیم ملی بیاید، بهترین عملکرد را داشته باشد.

رضا مهاجری: بازیکنان ماشین‌‎سازی شاهکار کردند/ امسال خیلی در حق ما اجحاف شد

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماشین‌سازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا پس از ترک بارسلونا راهی فوتبال آلمان شد تا هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد و توانست قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را با این تیم تجربه کند و پس از آن راهی منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس شد.

دوران حضور او در بایرن هنوز برایش خاطره‌انگیز است و شرایط فعلی بایرن مونیخ باعث شد که اسکای اسپورت در گفتگویی که با این مربی اسپانیایی داشت درباره تلاش مدیران این باشگاه برای انتخاب سرمربی بعدی‌اش از او سوال کند.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا از این که بایرن هنوز نتوانسته مربی جدید پیدا کند غافلگیر شده است یا خیر گفت:« این اتفاق بالاخره رخ می‌دهد، دیر یا زود. آنها مربی درست را انتخاب خواهد کرد، بسته به این که چطور می‌خواهند بازی کنند، بازیکنانی که دارند و همه این مسائل.

گاهی این کار سخت‌تر است اما آنها مربی مدنظرشان را پیدا خواهند کرد. بایرن همیشه منابع خوبی دارد، افرادی که در هیئت مدیره هستند بسیار باهوش هستند و گزینه درست را انتخاب خواهند کرد. این آرزویی است که برای آنها دارم چون هنوز عاشق این باشگاه هستم. در این شهر حس خیلی خوبی داشتم و دوستان واقعا خوبی در آنجا دارم.»

دیگر خبرها

  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان