Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:19:19 GMT

مردم هرمزگان 59 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۵۶۶

مردم هرمزگان 59 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: مردم این استان 59 میلیارد ریال به سیل زدگان کشور کمک کرده اهند که در قالب 18محموله به مناطق سیل زده ارسال شده است.

علی اعما برنطین روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان از پنج فروردین توسط 72 پایگاه با حضور 289 داوطلب انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: محموله های یاد شده به استان های گلستان، خوزستان و لرستان ارسال شده که ارزش ریالی کمک های غیرنقدی افزون بر 32 میلیارد و 72میلیون و کمک های نقدی دو میلیارد و 600میلیون ریال است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اضافه کرد: 154هزار ثوب انواع پوشاک و 3000 دست البسه تا پیش از عید سعید فطر به خوزستان ارسال می شود و 345 دستگاه یخچال فریزر توسط شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس هم در حال ارسال به مناطق سیل زدگان استان گلستان است.
به علت میزان بالای بارندگی روزهای پایانی سال گذشته و ابتدایی سال جاری سیلاب در برخی استان های کشور جاری شد.
اعما برنطین به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون نوع کمک هایی که جمع آوری می شود متفاوت شده و لوازم منزل در اولویت قرار داد به همین دلیل 72 پایگاه یاد شده جمع آورده شده اند و کمک های مردم در اداره های این جمعیت دریافت می شود.
3219 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هلال احمر هرمزگان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام، گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام مصوب گردید و اختصاص یافت.

وی افزود: مشارکت مردم اساس قدرت جمهوری اسلامی در مواقع بحران‌هاست و در پیشگیری از تلفات در مواقع بحران هر قدر مردم بیشتر مشارکت داشته باشند به آن اندازه، خسارت و تلفات کاهش می‌یابد.

وی با بیان این‌که ایلام از استان‌های شاخص در مدیریت بحران به ویژه مدیریت سیلاب بود، یادآورشد: امسال از نظر میزان نزولات جوی و بارش، ۱۴ میلیمتر بیش از سال ۹۸ بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد.

نامی با تاکید بر رفع مشکل نخاله‌های ساختمانی و پسماندها در حاشیه جاده و مسیرها، یادآورشد: نیازمند هستیم در کنار کار جهادی شهرداران، مردم نیز بیشترین مشارکت را در این حوزه داشته باشند.

وی بیان داشت: قرارگاه مردم‌نهاد در سازمان مدیریت بحران نهاد تشکیل شده که همه سازمان‌های مردم نهاد در آن قرار می‌گیرند و با فعالیت این قرارگاه تلاش می‌کنیم که مشارکت مردم در مدیریت و پیشگیری از بحران بیشتر شود.

معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر این مطلب که کل صنایع باید از پساب‌ها استفاده کنند، گفت: این مهم در قانون بودجه ۱۴۰۳ هم دیده شده و لازم اجرا است.

نامی اضافه کرد: پیوند و هماهنگی خوبی بین مدیران و استاندار ایلام وجود دارد که یک اصل بسیار مهم و پرفایده است و در مواقع بحران می‌تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد.

کد خبر 6089108

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان