Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@23:59:47 GMT

جريان نفاق به دنبال ايجاد موجهاي کاذب در کشور است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۲۶۹

جريان نفاق به دنبال ايجاد موجهاي کاذب در کشور است

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- دبيرکل بنياد هابيليان گفت: امروز کارکرد نفاق محتوا سازي براي حرکتهاي هيجاني و موجهاي کاذب از طريق گوشيهاي تلفن همراه است و تلاش دشمن اين است که از اين ابزار به ‌صورت پنهان استفاده کند.

سيد جواد هاشمي نژاد روز سه شنبه در همايش `روايت مظلوميت؛ بازخواني رخدادهاي دهه 60` در سالن اجتماعات دانشگاه اسلامي آزاد قوچان با اشاره به اينکه 12 هزار نفر از 17 هزار شهيد ترور انقلاب اسلامي ايران را جريان نفاق ترور کرده است افزود: کم‌خطرترين وجهه، نفاق زماني است که سلاح در دست داشته است اما خطرناک ‌ترين وجه آن‌ وقتي است که سلاح ندارد و مي‌تواند بزرگمردي نظير امام علي (ع) را نيز از پاي بيندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: نفاق، روزي که لازم است پشت سر افراد موجه در کشور جبهه مي‌گيرد و حرف خود را مي زند، زماني همراه صدام عليه کشور مي‌شود، موقعي در همراهي با اسرائيل بسياري از مواضع هسته‌اي و دانشمندان ما و داشته‌هاي علمي را به دشمن ارائه مي‌دهد و زماني نيز ابزاردست جنبشهاي برانداز مي‌شود.
دبيرکل بنياد هابيليان گفت: نفاق، دو چهره است و همين دورويي موجب به شهادت رساندن 12 هزار نفر در کشور شد درصورتي‌ که هيچ گروهکي در کشور نتوانست همچون نفاق در جوانان نفوذ کند.
هاشمي نژاد افزود: منافقين در ابتدا 30 نفر در زندان بودند که پس از آزادي در اوايل پيروزي انقلاب اسلامي جمعيت خود را با به ‌کارگيري شور و هيجانات جواني و نوجواني به 30 هزار نفر رساندند.
وي ادامه داد: چهره منافقين مورد طمع دشمن است چون در اين سالها به‌خوبي آزموده شده اند و در بين 35 گروهک بيشتر مورد توجه دشمن قرارگرفته ‌اند تا جايي که بزرگترين چهره‌هاي سياسي و امنيتي کشورهاي غربي در گردهماييهاي منافقين حضور دارند.
معاون امور بين‌الملل آستان قدس رضوي گفت: آمريکا و اسرائيل چهره منافقين را بزک‌ کرده اند و با چهره‌اي آزاديخواه آنان را به مردم نشان مي‌دهند و تلاش مي‌کنند در گردهماييهاي خود دموکراسي را با ابزار منافقين بيان کنند.
هاشمي نژاد افزود: تصور اغلب مردم بر اين بوده که ريشه منافقين از بين رفته است اما چهره منفور آنها پنهان بوده و دشمن با تغيير استراتژي خود از اين چهره عليه نظام استفاده مي‌کند.
وي با اشاره به خروج منافقين از کمپ اشرف و تمهيدات جان کري براي استقرار حدود دو هزار نفر از آنها با پول آمريکا در آلباني گفت: در گزارش خبرنگار شبکه چهار انگلستان از داخل کمپ منافقين در آلباني آمده که در عرض دو سال پايگاه بزرگي با امکانات کامل ايجاد کرده‌اند به ‌طوري‌ که هزار و 700 کامپيوتر براي دو هزار نفر از منافقين خريداري‌ شده تا در سه شيفت هشت ساعته براي جمهوري اسلامي ايران توليد محتوا کنند.
دبيرکل بنياد هابيليان گفت: متأسفانه دو نسل اخير انقلاب اطلاعات درستي از حوادث دهه 60 ندارند و ما هم از اين مهم غافل بوديم و اگر آنچه در دهه 60 اتفاق افتاد واکاوي نکرده و به جوانان نشان ندهيم دشمن مي ‌تواند جاي مظلوم و جلاد را عوض کند.
هاشمي نژاد افزود: دشمني که خود ترور انجام داده است در تجمعاتش شعار `مرگ بر تروريسم` سر مي‌دهد يعني اين ابزار را به سمت خودمان بازگردانده تا جوانان و نوجوانان طعمه شوند.
منافقين در دهه 60 شمسي 12 تن را در شهرستان قوچان ترور کرده و به شهادت رساندند که از اين ميان شش شهيد از کاسبان و بازاريان بودند.
شهرستان قوچان در فاصله 137 کيلومتري شمال غرب مشهد واقع است.
بنياد هابيليان (خانواده شهداي ترور) سازماني است که در سال 1384 به‌منظور تبيين پرونده تروريسم در ايران تأسيس شده است.
پرونده حوادث تروريستي در ايران، نام 17 هزار قرباني بي‌ گناه را در خود ثبت کرده است که گواهي روشن برخشونت گروههاي تروريستي و سند تاريخي و انکارناپذيري است در اثبات اين واقعيت که کشور ما بزرگترين قرباني تروريسم است.
1922/7501
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری مهر، در ساعات پایانی شنبه شب و بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین، نیروهای مسلح ایران با انجام حملات ترکیبی با استفاده از موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد اهدافی را در منطقه نقب و پایگاه هوایی نواتیم در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد. سپاه با انتشار بیانیه‌ای نام این عملیاتی انتقامی علیه رژیم صهیونیستی را «وعده صادق» نامید؛ عملیاتی که دفاعی مشروع در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق بود. در پی این عملیات، کشورهای غربی نگران واکنش‌های بعدی ایران در صورت اقدامات احتمالی تنش زای رژیم اشغالگر قدس بوده و در تماس‌های مکرر، نتانیاهو را از اقدامات احساسی برحذر می‌داشتند.

اما در این میان واکنش‌های قابل تاملی را از مقامات نظامی و سیاسی در آلبانی شاهد هستیم.
در اولین واکنش سفیر رژیم صهیونیستی در آلبانی طی یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد هدف بعدی موشک‌های ایرانی، آلبانی است.


آگیم نشو سفیر سابق آلبانی در ایالات متحده هم نیز مدتی بعد در مصاحبه با تلویزیون تاپ چنل آلبانی از یک پیام محرمانه امریکا پرده برداشته و گفت: «ما به عنوان یک کشور کوچک باید در سیاست‌هایمان بسیار محتاط باشیم. مهمترین مسئله برای ما تامین امنیت کشورمان هست. این یک خطر واقعی است، زیرا نامه نمایندگان کنگره آمریکا در مورد مجاهدین را داریم که گفته‌اند تصور می‌شود از دیگر کشورهای مبدأ علیه آلبانی حمله موشکی انجام شود که برای جلوگیری از رعب و وحشت در بین مردم، پنهان شد.»


همچنین ژنرال سادر لشای نظامی برجسته آلبانیایی و وزیر اسبق این کشور، نیز طی مصاحبه با برنامه «بریکینگ» ادعا کرد: «ما باید در سطح حملات هیبریدی، عملیات‌های برون مرزی ایران و سایر اقدامات احتمالی ایران هوشیار باشیم. موشک‌های بالستیک آن‌ها می‌توانند به اطراف آلبانی برسند»


با توجه به این واکنش‌های فوق، سوالی که به ذهن متبادر می‌شود این است که چرا همزمان با عملیات وعده صادق مسئولین آلبانیایی چنین واکنش‌هایی داشته و نگران از حمله قریب الوقوع موشک‌های ایرانی بودند؟


بی شک علت اصلی این نگرانی و هراس، میزبانی این کشور از منافقین می‌باشد. مقامات آلبانی به خوبی می‌دانند که همکاری راهبردی و گسترده‌ای بین گروهک تروریستی منافقین و رژیم صهیونیستی برقرار است. همکاری یگان تروریسم مجازی و سایبری منافقین به عنوان بخشی از اکانت‌های فارسی زبان اسرائیل، نقش و همکاری منافقین در جاسوسی هسته‌ای، همکاری منافقین در ترور دانشمندان هسته‌ای، همکاری میدانی و اطلاعاتی منافقین با رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه و موضوعاتی مانند ترور شهید مصطفی بدرالدین، نقش منافقین در شهادت شهید فخری زاده و… تنها بخشی از همکاری مابین گروهک تروریستی منافقین و رژیم منحوس صهیونیستی است و مقامات آلبانی با اطلاع از این سابقه، نگران واکنش ایران می‌باشند.

کد خبر 6088715 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏