Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت پنج هزار و ۲۵۲ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال ۹۴ که قرارگاه محرومیت‌زدایی ما کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است تلاش‌های خیلی خوبی در قالب این قرارگاه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا امروز بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین ساخته‌ایم و ۳۵ هزار پروژه عمرانی را به سرانجام رسانده‌ایم. در کنار این اقدامات عمرانی، اقدامات فرهنگی هم انجام داده‌ایم که بیشتر این اقدامات در مناطق صعب العبور مرزی بوده است.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه ماموریت اصلی ما ایجاد امنیت است، گفت: اما نگاه ما به امنیت یک نگاه جامع است و معتقدیم ایجاد اشتغال و رفع محرومیت‌ها می تواند نقش بسزایی در ایجاد امنیت داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: ما امسال در حال احداث ۱۶۰۰ پروژه مسکن برای محرومین کمیته امداد هستیم و توفیق داریم تا ۵۲۵۲ واحد هم برای مددجویان بهزیستی احداث کنیم و امیدواریم در کمتر از یکسال این واحدها را تحویل بدهیم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد