Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی (عضو دفتر تحکیم وحدت) برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی (عضو دفتر تحکیم وحدت) برگزار شد و اعضای جدید شورای مرکزی این تشکل دانشجویی انتخاب شدند؛ بنابراین گزارش در این انتخابات محمد هوشنگ، احمد موسی پور، لیلا احسانی، فائزه السادات صالحی، سارا عاقلی، محمدحسین سفیدچیان و فاطمه نوریان به عنوان اعضای جدید شورای مرکزی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از برگزاری انتخابات و پس از تشکیل اولین جلسه شورای مرکزی با حضور اعضای جدید، احسان رشید دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی انتخاب شد.

همچنین طبق تصمیم شورای مرکزی جدید محمد هوشنگ به عنوان دبیر تشکیلات، احمد موسی پور به عنوان مسئول واحد سیاسی، لیلا احسانی به عنوان مسئول واحد فرهنگی، فائزه السادات صالحی به عنوان مسئول واحد اجتماعی، سارا عاقلی مسئول واحد آموزش، محمدحسین سفیدچیان به عنوان مسئول واحد رسانه و تبلیغات و فاطمه نوریان به عنوان مسئول دفتر خواهران برگزیده شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746270

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد