Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – وزارت خارجه امارات متحده عربی بامداد چهارشنبه در بیانیه ای از برگزاری کنفرانس آمریکایی با موضوع معامله قرن در بحرین استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی (وام)، در بیانیه وزارت خارجه این کشور آمده است: امارات در کنار تلاش های بین المللی با هدف شکوفایی منطقه، تقویت فرصت های رشد اقتصادی و تقلیل شرایط سختی که بسیاری از مردم منطقه به ویژه مردم فلسطین در ان به سر می برند، قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت خارجه امارات متحده عربی مدعی شده است که این کنفرانس آینده مردم منطقه را تضمین می کند و هدفی بلند برای برطرف کردن رنج های مردم فلسطین تشکیل می دهد.
این بیانیه درعین حال از برپایی کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرقی حمایت کرده و افزوده است که امارات متحده عربی در این کنفرانس شرکت خواهد کرد و هیاتی به این کنفرانس اعزام می کند.
آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که در روزهای 25 و 26 ژوئن (4و 5 تیر) نشست اقتصادی بین المللی در بحرین برای جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین به عنوان بخش اول معامله قرن برگزار خواهد شد.
گفته می شود در این کنفرانس نمایندگان دولت‌ها، جامعه مدنی و سرمایه‌گذاران برای آغاز اجرای بخش اقتصادی معامله قرن شرکت خواهند کرد.
جرد کوشنر داماد و مشاور رئیس جمهوری آمریکا پیش تر اعلام کرده بود که معامله قرن بعد از ماه رمضان اعلام خواهد شد.
شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسؤول برجسته این رژیم گزارش داد که دولت آمریکا رسما از اسرائیل برای شرکت در کنفرانس اقتصادی درباره معامله قرن دعوت کرده است.
شبک**9365**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي امارات متحده عربي آمريكا معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر قهرمان ایران و مسعود نصیریان سرمربی وی که موفق به کسب مقام قهرمانی شد به گرمی استقبال کردند.


سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر مهریزی حریفان نامدار خود را از تهران و مازندران شکست داد و به مسابقات آسیایی راه یافت.


سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.


وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.
مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!